Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Honda Insight
Coupe 1.0 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne i komfortowe. Silnik prosty w eksploatacji, cichy i oszczędny. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Przejechałem na niej ponad 40 tys km, oszczędności są widoczne. Montaż pierwsza klasa!
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Od montażu przejechane ok 50 tys. km. to dobry moment na podsumowanie. Silnik jak mi doradzano bez problemów pracuje na LPG. Wszystko działa tak jak przed montażem, przyspieszenie, moc, dynamika. Nie miałem żadnych problemów z odpalaniem, przechodzeniem na gaz, falowaniem obrotów. Instalacja BRC SQ 32.
5,0
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46
Gran Tourer 218i 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 31 tys. km
Jeżdżę na lpg ponad rok czasu, zrobiłem ponad 30 ty km. Z montażu instalacji oraz eksploatacji jestem zadowolony. Problemów żadnych nie miałem i nie mam. Instalacja firmy Brc, model Sequent 32. Jakość bardzo dobra.
5,0
Volvo V50
Kombi 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Praca silnika po montażu LPG bez zarzutu. Nie wiem na ile to zasługa instalacji (BRC SQ 32), montażu, strojenia czy samego silnika. Grunt że wszystko działa idealnie. Opinia po przejechaniu 40 tys.km. Moc pozostała, spalanie na poziomie 11l/100km. Odpalanie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku i przechodzienie na gaz bez problemu.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Silnik działa bez zarzutu po zamontowaniu instalacji (KIT ALBA). Nie ma się do czego przyczepić. Chodzi czysto, nie wraca na Pb, szybko wchodzi na wyższe obroty, nie zamula. Spalanie w granicach 8-9l/100km. Instalacja mu zdecydowanie pasuje:)
4,5
Mazda 6 II
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sq32. Instalacji bardzo dobrej jakości nie ma z nią żadnych problemów gdy jest poprawnie zestrojona. Auto pracuje książkowo na lpg. Polecam
4,5
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.4 VTi 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 142 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Jeżdżę na instalacji Zavoli Winner od dwóch miesięcy. Instalacja nie najdroższa, a z opinii wywnioskowałem że dobrej jakości. Myślę że wkrótce się przekonam. Póki co bardzo ładnie auto pracuje, nie szarpie, nie gaśnie, płynnie się zbiera.
4,5
Ford Mondeo IV
Sedan 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 197 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Jeżdżę na zamontowanej instalacji firmy BRC P&D. Instalacja godna polecenia w sam raz do większych silników. Z moim radzi sobie bez najmniejszego problemu i mogę śmiało podkręcać auto bo ma jeszcze spory zapas. Ogółem żadnych problemów nie mam, po dwóch przeglądach instalacja nie miała żadnych błędów. Mogę ją polecić
3,8
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: VIALLE
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
KILKU KROTNA ZMIANA DŁUGOŚCI WĘŻYKÓW WTRYSKU
5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.