Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
4,5
Volkswagen Passat B5
Kombi 2.8 30V 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 265 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto spisuje się rewelacyjnie. Zamontowana instalacja gazowa BRC P&D nie wpłynęła na osiągi auta. Silnik dalej ma dużą moc i równo pracuje. Nie gaśnie na wolnych obrotach, ładnie równo je trzyma. Instalacja nie droga. Oszczędności spore. Myślę, że szybko się zwróci.
5,0
Kia Carens III
Minivan 2.0 i 16V 144KM 106kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Montowana instalacja to Zavoli Winner. Miało być dobrze i niedrogo. Po 15 tys. km i pierwszym przeglądzie mogę stwierdzić, że się udało. Jazda bez przygód, silnik się nie dławi, cały czas praktycznie pracuje na lpg, moc jest ok, nawet przy pełnym obciążeniu.
5,0
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Autem z instalacją gazową jeżdżę co prawda rok czasu i zrobiłem ponad 20 tys km ale mogę powiedzieć, że wybór takiego paliwa był słuszną decyzją. W tym momencie auto ma przejechane około 50 tys. Silnik pracuje bardzo dobrze, nie faluje, nie szarpie. Instalacja gazowa jaką mi zamontowano to Brc Kit Alba. Do tej pojemności silnika w sam raz. Montaż również fachowy!
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Przebieg do teraz na lpg 43 tys.km. Dwa przeglądy, obejmujące wymianę filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie w granicach 13-14l/100km, także niewiele więcej niż Pb, ale za to dużo taniej. Koszt montażu szybko się zwraca.
5,0
Skoda Citigo
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto bardzo komfortowe, w mieście spisuje się bez zarzutu. Silnik nie sprawia problemów zarówno na lpg, jak i pb. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Z wyboru jestem zadowolony, jeździ się płynnie. Spalanie na dobrym poziomie, nie mam do czego się przyczepić.
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
5,0
Volkswagen Tiguan I
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Praca silnika na LPG bez zarzutu. Instalacja SDI BRC 2.0. Przejechane blisko 50 tys km. Spalanie w granicach 10l/100km. Przyspieszenie zostało, mocy nie ubyło. Montaż instalacji do tego silnika to był dobry pomysł
5,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.
3,5
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 165KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jak ustaliłem u innych gazowników w samochodzie został zamontowany zbyt mały reduktor. Podczas wielu reklamacji monter wskazywał na konieczność wymiany wszystkich 4 cewek zapłonowych. Ponadto szef serwisu nigdy nie miał czasu na diagnozę w ramach gwarancji. Zdecydowanie nie polecam. Właściciel lubi jedynie porozmawiać i opowiadać bajki mało wiedzącym.