Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik dobrze zniósł gaz, mimo że zakładany był przy przebiegu pow. 200 tys.km. Instalacja (BRC SQ 32) zwróciła mi się już przy przebiegu ok 20 tys.km. Średnie spalanie wychodzi mi ok 10l w zależności od "załadunku". Auto dalej dynamiczne, nic nie straciło na swojej mocy.
4,5
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d Facelifting 2015 116i 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Silnik bardzo elastyczny, ma fajne przełożenie. Instalacja jaką mi zamontowano to Brc Sequent 32. Spisuje się bardzo dobrze. Przejechałem ponad 20 tys km. Nie odczuwam żadnej różnicy na lgp.
5,0
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.2L DOHC 81KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 86 tys. km
Bardzo niskie spalanie i nieodczuwalna różnica mocy.
4,5
Nissan Primera III
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalację polecił mi znajomy u którego sprawdza się bardzo dobrze. Jedna z tańszych i dobrych instalacji. Mam za sobą dwa przeglądy i nie ma żadnych powodów do zmartwień. Spalanie bardzo fajne ok 8l/100 km. Duże oszczędności z jazdy. Nie żałuję montażu.
5,0
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja założona Zavoli Winner. Przejechane od montażu blisko 25 tys.km. Spalanie poniżej 10l/100km, chyba że mocniej przycisnę na trasie. A silnik pracuje bez zarzutu. Równo i bez przełączania na pb.
5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Miałem obawy przed montażem lpg do tego silnika, ale jak się okazało niepotrzebnie. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Dalej jazda jest bardzo płynna, silnik pracuje równo. Nie ma spadków, ani większych skoków nawet przy mocniejszym dodaniu gazu. Instalacja BRC P&D zdała egzamin.
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 149 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto świeżo zagazowane. Decyzja padła na BRC Sequent 32. Silnik 1.8t według mnie bezpieczny do zagazowania. Wszystko ładnie wystrojone auto ładnie pracuje. Mam nadzieję, że nic mu się nie poprzestawia i będzie tak do końca.
4,5
Nissan Almera I
Sedan 1.4 GX,LX 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 257 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto użytkuję tylko do pracy i zleżało mi na niedrogiej i dobrej instalacji stąd padł wybór na Zavoli Winner. Instalacja w zimę nie robiła mi żadnych problemów. Mam nadzieję, że w lecie będzie tak samo.
4,5
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Kit Alba od 2 lat. Przez cały okres użytkowania nie miałem potrzeby wymiany żadnego podzespołu. Regularne przeglądy i instalacja cały czas pracuje jak trzeba. Zwrot instalacji był już po roku czasu . Jak dla mnie jest udana instalacja i warto w nią zainwestować.
5,0
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Robię dość spore przebiegi. Instalacja Zavoli Winner montowana po zakupie przy 140 tys.km. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Szybkie przejście na LPG. Przy wkręcaniu na wysokie obroty czy przy wyprzedzaniu wszystko jest ok. Nie wraca nawet na chwilę na Pb.