Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Volvo V50
Kombi 2.0 F 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik zagazowany przy 100tys przebiegu, instalacja Kit Alba.Po montażu żadnych problemów. Jazda normalnie jak przed montażem instalacji. Nie ma żadnego szarpania, przechodzenie na Pb czy problemów z odpalaniem zimą, a tego się obawiałem. Wszystko jest tak jak być powinno.
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.6 i 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja Winner z Zavoli. Silnik pracuje na LPG bardzo poprawnie. Nie mam żadnych uwag. Przyspieszenie jest ok, spalanie w granicach 8-9l/100km LPG, uznaję za bardzo zadowalające.
5,0
Chevrolet Kalos
Hatchback 1.4 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 28 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, silnik 1,4 w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auto użytkuję głównie w mieście, to była przyczyna montażu lpg. Gazownik zamontował mi instalacją Brc Kit Alba. Montaż przebiegł prawidłowo, sama instalacja nie sprawia żadnych problemów. Na lpg przejechałem już prawie 30 tys km.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 14 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Bardzo zadowolony polecam
4,5
Kia Rio II
Hatchback 5d 1.6 i 16V 112KM 82kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 159 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Zamontowałem sprawdzoną instalację BRC Kit Alba u sprawdzonego gazownika. Wszystko starannie zamontowane i dobrze zestrojone. Auto ładnie pracuje na wolnych obrotach, nie przełącza się na pb przy dynamicznej jeździe. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 260 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zakładana Kit Alba. Silnik dochodzi do 300 tys.km, w tym 30 na LPG. Nie mam żadnych problemów z jego pracą. Instalację przyjął bez problemu, jeździ jak dawniej tylko taniej.
5,0
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto dość leciwe jak na Mazdę, ale blacha ok i silnik w dobrym stanie. Nie chciałem nic drogiego. Gazownik doradził Zavoli Winner. Przejechałem na niej już blisko 20 tys.km. Zadnych usterek, nie ma checków. Wszystko pracuje dobrze. Spalanie w normie.
5,0
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 29 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja gazowa zamontowana u mnie to Brc P&D. Przejechałem na niej ponad 20 tys km. Z wyboru oraz sposobu montażu jestem zadowolony. Nie zauważyłem żadnych mankamentów. Jakość bardzo dobra.