Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Kia Carens III
Minivan 2.0 i 16V 144KM 106kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Silnik zagazowany przy udokumentowanym przebiegu 130 tys.km. Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Przejechane na instalacji zaledwie 12 tys.km, ale różne trasy plus miasto. Sprawdzona praca silnika w różnych warunkach, zmienne prędkości, obroty. Z instalacją i z silnikiem nie ma żadnych problemów. Wszystko poprawnie.
5,0
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 i 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 211 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja Kit Alba dobrze współpracuje z silnikiem. Praca silnika poprawne. Nie zauważyłem żadnych zgrzytów po montażu. Przyspieszenie, moc, zmiany obrotów, wszystko odbywa się jak na benzynie.
4,5
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Zamontowałem do swojej Hondy instalację BRC Sq32 z OBD. Z instalacji jestem na chwilę obecną bardzo zadowolony, auto pracuje równo i dobrze się przełącza na gaz.
5,0
Chevrolet Aveo T250
Sedan 1.4 i 16V 94KM 69kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Założona instalacja to BRC Kit Alba, na wtryskach Alba. Zero problemów od momentu montażu. Silnik pracuje równo, wręcz wzorowo. Nie zauważyłem, żeby działo się coś niepokojącego. Auto jest z instalacją po 4 przeglądach. Za każdym razem sprawdzane ustawienia, wszystko w normie, nic się nie rozjeżdża.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeśli chodzi o Renault to jeden z lepszych silników do gazu. Zamontowana instalacja Zavoli Winner, przy przebiegu 115 tys.km. Do chwili obecnej na instalacji zrobiłem ok 20 tys.km. Jestem po pierwszym przeglądzie - wymiana filtrów sprawdzenie ustawień, tyle. Z silnikiem wszystko w porządku, nie zauważyłem żadnych niepokojących oznak pracy na LPG.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeśli chodzi o Renault to jeden z lepszych silników do gazu. Zamontowana instalacja Zavoli Winner, przy przebiegu 115 tys.km. Do chwili obecnej na instalacji zrobiłem ok 20 tys.km. Jestem po pierwszym przeglądzie - wymiana filtrów sprawdzenie ustawień, tyle. Z silnikiem wszystko w porządku, nie zauważyłem żadnych niepokojących oznak pracy na LPG.
4,5
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 143 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Jeżdżę od niedawna na instalacji BRC Sequent 32 zamontowanej w Mazdzie 6 z silnikiem 1.8 120 KM. Pierwsze odczucia są bardzo pozytywne, auto praktycznie pracuje bez zmian, równo trzyma obroty i ładnie się na nie wkręca. Spalanie 9l/100km, wychodzi mi połowę taniej niż na pb. Polecam zainteresować się montaż lpg bo na prawdę się opłaca.
5,0
Audi A8 D3
Sedan 3.7 V8 280KM 206kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 231 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Podeszło do tego silnika BRC P&D. Moc pozostała bez zmian. Przyspieszenie, wyprzedzanie, wkręcanie obrotów ok. Spalanie trochę większe choć nieznacznie. 2l wiecej gazu to tyle co nic.
5,0
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
posiadam peugeota 306 1.6 65kw wersja break, przerobienie tego auta na gaz to był strzał w dziesiątkę, oszczędności są ogromne, przerobiłem auto w chwili gdy gaz był po 1.50.. z silnikiem i instalacją niema żadnego problemu wymieniam olej świece i filtry co 10 000 km. zrobiłem 36000 km auto proste bezawarjne, niema się co psuć, wzorowe zabezpieczenia anty korozyjne nie to co...
5,0
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto już dość leciwe, silnik ma przejechane ponad 200 tys.km, ale po zamontowaniu gazu (Zavoli Winner) pracuje dalej bez zarzutu. Nie ma problemu z odpalanie, przyspieszaniem, spadkiem obrotów. Jeżdżę zarówno po mieście jak i trasy i w każdej sytuacji, przy różnym prędkościach wszystko działa idealnie.