Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 73 tys. km
użytkowana przez: 148 tys. km
Montaż profesjonalny, czas ok 6h. Pierwsze 6 lat użytkowania to tylko filtry i sprawdzenie na komputerze raz do roku. Przy przebiegu 130 000 na gazie do wymiany parownik już nie dawał rady na wysokich obrotach. Przy 150 000 km na gazie wtryski do wymiany, zamontowane były MagicJety.
4,8
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 38 tys. km
4,5
Volvo S80 II
Sedan 4.4 V8 315KM 232kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Gazu odjęli się montować ludzie z Warszawy z firmy Energy Gaz Polska. Jestem usatysfakcjonowany gdyż nie spodziewałem się, że nie będę w stanie rozróżnić pracę Volvo na benzynie i na LPG. Dobra robota Energy Gaz.
5,0
Ford Focus III
Kombi 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zamontowana instalacja to BRC SQ 32. Montaż odbył się na wiosnę, a po pół roku przyszedł czas na podsumowanie. Silnik pracuje poprawnie, spalanie jest w normie ok 20% więcej niż Pb, nic nie szarpie. Żadnych niepokojących oznak, wszystko zostało na starcie dobrze ustawione i nie żadnych problemów.
5,0
Toyota Starlet IV
Hatchback 1.3 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Druga generacja blitz lambda brc plus reduktor tecno .Co prawda stara konstrukcja ale dobrze się sprawuję. Prosta w obsłudze i regulacji.Reduktor tecno pracuje od założenia instalacji prawie jedenaście lat i przejechał ponad 110 tys km ale ostatnio gazownik na przeglądzie stwierdził że jego koniec jest bliski bo trudno wyregulować obroty.
5,0
Honda Civic VIII
Coupe 1.8 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
5,0
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Spalanie jest niskie, silnik pracuje normalnie. Nie zauważyłem większych zmian przy pracy na gazie. Przejechałem już ponad 25 tys km. i był tylko jeden przegląd kontrolny, nic więcej się nie działo. Instalacja BRC SQ 24.11
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 97 tys. km
1.4 TSI bardzo ładnie współpracuje z lpg, ja zamontowałem SDI 2.0 od brc i jestem bardzo zadowolony. Spalanie na dobrym poziome, oszczędności już pojawiają się na koncie.
5,0
Mazda 3 II
Sedan 2.5 167KM 123kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 58 tys. km
użytkowana przez: 49 tys. km
Silnik do gazu bardzo dobry. Założona instalacja brc Czakramu, pracuje bardzo ładnie. Spalanie gazu na dobrym poziomie, nie szarpie, jazda bardzo płynna. Ogólnie jestem zadowolony!
5,0
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zakładałem gaz 2 lata temu, bo wcześniej nie mogłem się przemóc ale decyzji nie żałuję. Silnik pracuje tak samo, a jazda o wiele tańsza. Co do samej instalacji BRC - sprawuje się bez zarzutu.