Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zrobiłem już na niej prawie 40 tys.km i wszystko jest w porządku. Silnik pracuje równo, obroty nie skaczą, nie falują, nie ma spadków mocy. Montaż BRC już się zwrócił z nawiązką
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak na razie wszystko jest bezproblemowe. Przy BRC przeglądy są co 15 tys. km a nie co 10 więc to jest dodatkowe parę złotych oszczędności. Silnik pracuje normalnie tak jak wcześniej na benzynie. Montaż i regulacja udane, obyło się bez żadnych poprawek. Jak na razie OK!
5,0
Renault Fluence
Sedan 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Silnik ma bardzo ładną kulturę pracy z tą instalacją, spalanie zależy od trasy ale zadowalające. Instalacja wymaga tylko serwisowania, nie odczuwam żadnych spadków mocy.
5,0
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
W ASO polecili że jak mam gdzieś gazować swoją Kijankę to tylko w Czakramie, bo oni montują BRC do nowych aut i mają to obcykane. Faktycznie wizyta przebiegła dobrze, autem zrobiłem już ponad 25 tys km na gazie tyle samo co na Pb i jest wszystko w porządku. Była jedna wizyta na wymianę filtrów, wcześniej standardowo na doregulowanie po 1000 km.
5,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Jestem zadowolony z brc sq 32 w moim aucie. Silnik równo pracuje, nie ma spadków mocy. Ładne, niskie spalanie lpg.
4,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 63 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Silnik 1.6 8V BFQ 102KM Nie ma absolutnie żadnych problemów.
4,8
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pracuje tak jak do tej pory, tylko portfel lżejszy. Założyłem BRC P&D bo takie instalacje miały nasze flotowe auta i sprawowały się nieźle. Nie żałuje decyzji. Moc została, silnik pracuje cicho, nie ma żadnych problemów z przechodzeniem na gaz bez względu na warunki.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 23 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
brak jakichkolwiek zastrzeżeń co do działania instalacji gazowej. spalanie gazu 8,5-9l/100km przy normalnej (niespecjalnie ekonomicznej, ale też nie agresywnej) eksploatacji
4,8
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km