Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Ford Galaxy III
Van 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
W momencie montażu LPG auto miało już przejechane grubo ponad 100 tys. km. i nikt nie chciał się podjąć bo ponoć problematyczny silnik. Po kilku próbach udało się, gaz montowany w Czakramie w Tarnowie. Instalacja ma już 2 lata, przejechanych 40 tys km i nic się nie dzieje. Wymieniam tylko filtry, płyn do lubryfikacji i coroczny przegląd.
5,0
Renault Thalia I
Sedan 1.6 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
1.6 + BRC SQ 32 to połączenie bardzo dobre. Silnik równo pracuje, nie mam z nim żadnych problemów, z instalacją także. Spalanie na poziomie około 7-8l.
5,0
Cadillac CTS II
Sedan 3.6 VVT 311KM 229kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto na gazie sprawuje się nie gorzej niż na Pb. Instalacja BRC SDI dobrze wyregulowana, spełnia moje oczekiwania. Spalanie większe ok 15-20 % niż na Pb, moc w silniku nie spadła, a przynajmniej nie odczuwam żeby coś się zmieniło.
5,0
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 181 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC założona poprawnie, auto ma odpowiednią moc. Od 2 lat jak ją zakładałem nie było żadnych problemów. Polecam
4,3
Mercedes Klasa C W203
Kombi T203 1.8 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 222 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jeździ się na tej instalacji bezproblemowo. Zamontowana z głową, ładnie przełącza się na gaz. Nic złego się nie dzieje. Silnik pracuje równo, spalanie w normie.
4,8
Citroen C5 I
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Jeśli chodzi o instalacje BRC to nie mam zastrzeżeń co do pracy silnika gdyż nigdy nie zauważyłem nic nie pokojącego, jednak nie daje maksymalnej oceny gdyż cena instalacji jest zdecydowanie za wysoka. To bardzo boli gdy do auta za 5 tysięcy trzeba dołożyć 500 zł za reduktor. Nie wpominając o montażu, ja akurat zamontowałem sam więc koszty mniejsze.
5,0
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 79 tys. km
Pomimo dużego przebiegu instalacja zamontowana 3 lata temu sprawuje się bez zarzutu. Montaż w centrali Czakramu oceniam bardzo pozytywnie.
5,0
Kia Sorento I
Terenowy 3.3 i V6 245KM 180kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja rewelacja , spisuje się bez zarzutów .