Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Kia Optima I
Sedan 2.0 DOHC 165KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 43 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Póki co od montażu instalacji minął miesiąc i przejechałem na gazie 2000km. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony. Instalacja działa bez zarzutu i przełączanie na gaz następuje znacznie szybciej niż w poprzednim aucie. Trochę martwi mały zbiornik ale zgodnie z poradą montażysty nie zastosowaliśmy maksymalnej pojemności zbiornika by nie przeciążać tylnej osi.
4,3
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 32 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik na lpg pracuje idealnie.Równo,idzie z dołu i nie ma problemu z mocą.Elastyczność i przyśpieszenie jak na benzynie.Jednak wypada regularnie serwisować i dbać o instalację.
4,8
Lincoln Navigator I
Terenowy 5.4 V8 32V 304KM 224kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 104 tys. km
32 V8 to dobry silnik do lpg, potrzebuje trochę mocy, to fakt ale sq od Brc radzi sobie z tym bardzo dobrze. Przejście na lpg bardzo płynne, nie ma spadków mocy. Silnik z lpg pracuje równo, dla mnie można montować!
5,0
Lexus RX II
Terenowy 300 204KM 150kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 102 tys. km
Silnik pracuje bardzo równo, bez zakłóceń. Brc sq to była moja pierwsza jakakolwiek przygoda z lpg, wcześniej miałem diesla. Na tą chwilę silnik już ma powyżej 200tys km a nadal pracuje należycie. Spalanie lpg również na dobrym poziomie.
5,0
Chevrolet Tahoe GMT900
Terenowy 5.3 325KM 239kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Jeździ się dalej rewelacyjnie i czuć moc. Instalacja BRC dobrze założona i wyregulowana, poza standardowymi przeglądami obyło się bez wizyt w serwisie. Koszt zwrócił się już z nawiązką.
5,0
Renault Megane I
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: LECHO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
5,0
Mini One I
Hatchback 3d 1.6 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 101 tys. km
użytkowana przez: 96 tys. km
To już moje drugie Mini z lpg. Druga instalacja firmy Brc, bo jak dobre to nie ma co zmieniać... Silnik 1.6, instalacja sq 32. Spalanie około 8-9l/100km. Silnik pracuje równo, bez zakłóceń, płynne przejście na lpg, można śmiało montować!!!
5,0
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 13 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
5,0
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Montaż lpg się opłacił, koszty instalacji już się zwróciły, spalania lpg około 8-9l/100km. Instalacja Brc sq 24, silnik pracuje bez zarzutu. Nic się nie psuje, płynne przejście.