Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja BRC Sequent 32. Silnik pracuje w dalszym ciągu bardzo równo, nie ma szarpnięć, nie skacze moc. Po roku od instalacji wymieniałem jedynie filtry i sprawdzałem luzy na zaworach. Poza tym wszystko w najlepszym porządku
5,0
Audi TT 8J
Coupe Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Jestem zadowolony z tej instalacji, mam BRC SDI 2.0 i ładnie współpracuje z moim silnikiem. Nie ma spadków mocy, auto ma kopa. Wszystko popranie działa i jest kultura pracy.
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Gaz zakładałem niedawno- jakieś pół roku temu, BRC Sequent P&D. Jak na razie wszystko chodzi aż miło. Silnik pracuje normalnie jak dawniej, spalanie zwiększyło się może o 10% w zależności od jazdy czasem dochodzi do 20% ale i tak mieści się w normie. Ja jestem zadowolony
4,3
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Po jakimś czasie zaczął falowac po porannym rozruchu. Niegdy nie zgasl, tylko przez moment faluja obroty, Na gazie i na benzynie.
5,0
Alfa Romeo 156 II
Sedan 2.5 i V6 24V 192KM 141kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Zamontowane BRC Sequent. Instalacja przejechała już ponad 30 tys km i jak na razie jedyne co robiłem to filtry. Raz byłem na regulacji przy okazji filtrów ale okazało się że wszystko działa jak należy i nie trzeba nic zmieniać. Silnik chodzi dość cicho, nie ma szarpnięć, na gaz przechodzi płynnie. Generalnie współpracuje bardzo dobrze
5,0
Nissan Primera III
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja BRC z sekwencyjnym wtryskiem. Gazowałam u nich mojego Nissana, bo od dawna do LPG namawiał mnie mój tata. Jak się okazało jak zwykle miał rację. Pomimo moich obaw silnik pracuje normalnie i nie pokazuje po sobie że mu paliwo nie pasuje. Oby tak dalej!
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 64 tys. km
Jestem zadowolony z BRC SQ, średnie spalanie to około 7l LPG, jedyne co to pamiętam o serwisach, nic się nie psuje, nie odczuwam żadnych spadków, bo ich praktycznie nie ma. Silnik z tą instalacją bardzo łądnie współpracuje.
4,5
Nissan Qashqai I
Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Masakra z katalizatorami. Po 8 tysiącach na lpg rozpadł się katalizator przykolektorowy, został wymieniony na metalowy a drugi katalizator został wybity, bo zatkany był pyłem z pierwszego. Teraz znów wyskakuje błąd P0420, bo rozpadł się metalowy katalizator!! Skończy się na jeździe bez katalizatorów. A co z gniazdami zaworów?? Tego nie wiem. Najlepsze jest to, że inny...
4,5
Nissan Qashqai I
Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Masakra z katalizatorami.
3,3
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 105 tys. km
Przegląd gwarancyjny po 105 tys km tej instalacji w autoryzowanym serwisie kosztuje 2200-2500 zł (przeglądy co 15 tys km - każdy po ponad 200 zł). Radzę się dobrze zastanowić, czy warto kupić nowy samochód z instalacją gazu, wg mnie to błąd !