Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.8 TSI 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja BRC SQ SDI, gwarancja bez limitów km. Spalanie na dobrym poziomie, około 7-8l. Dobrze wyregulowana instalacja nie pozwala odczuć żadnych ubytków mocy, przejście jest bardzo płynne.
5,0
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 47 tys. km
użytkowana przez: 103 tys. km
Instalacja już kilka lat. Komponenty od BRC, spalanie na bardzo dobrym poziomie. Instalacja się już dawno zwróciła, nie odczuwam żadnych spadków mocy. Silnik pracuje równo i gładko.
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 650 tys. km
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Po instalacji sekwencji BRC auto dobrze sobie radzi. Silnik równo pracuje, nic nie szarpie, nie ma żadnych przeskoków na benzynę. Jednym słowem dobra instalacja solidnie założona i wyregulowana.
5,0
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
4,3
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC P&D była montowana w moim VW tak ze 3 lata temu, i dopiero po przejechaniu ok 50 tys.km mogę śmiało napisać, że wybór był dobry, a z instalacją nic się nie dzieje złego. Wtryski są ok, silnik pracuje cicho, spalanie bardzo zadowalające.
5,0
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto sprawuje się na gazie i na benzynie bez zarzutu. Amerykańskie silniki generalnie sprawują się na gazie bardzo dobrze (tam benzyna nie jest tak wysokooktanowa).
5,0
Ford Escape I
SUV 2.3 i 16V 4WD 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Przy sporym silniku trzeba szukać oszczędności a to jest chyba najlepsze rozwiązanie :) .
5,0
Hummer H3
Standard 3.5 223KM 164kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 72 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Bardzo solidna instalacja , bezproblemowa i już się zwróciła :) a jeżdżę dużo więc się opłaca .