Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
W poprzednim aucie przez 10 lat jeździłem na BRC i nie miałem z instalacją żadnych problemów. Przy nowym aucie po przejechaniu 5 tys km dotarciu silnika też zainstalowałem gaz tym razem Sequent SDI. Jak na razie wszystko jest ok po przejechaniu 10 tys km
4,5
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.6 16V DOHC 124KM 91kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Jeżdżę i zarabiam autem. Zostaje mi z każdym kilometrem dużo pieniędzy. Energy Gas z Ostobramskiej w Warszawie polecił mi Szwagier. To dobre miejsce aby serwisować Cruzy.
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
jestem fest zadowolony bo nie wydaję bez sensu pieniędzy na benzynę!
4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Jetem właścicielem jednej z warszawskich szkół nauki jazdy. Całą flotę moich samochodów gazuję od lat w Energy Gaz Polska. Dziewczyny w biurze wymiatają w papierach a monterzy robią dobrą robotę. Złego słowa nie powiem. Moja konkurencja pogapiła ode mnie i też tam się stołuje! Polecam Energy Gaz Polska
4,5
Mazda CX-9
SUV 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 185 tys. km
Rewelacja. Zrobiłem 185.000 km na gazie; bez awaryjnie; spalanie 17 l/100 km. Bardzo polecam.
5,0
Hummer H2
Standard 6.0 V8 329KM 242kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 117 tys. km
BRC SQ P&D bardzo ładnie współpracuje V8. Po przełączeniu na lpg praktycznie nie odczuwa się żadnego spadku mocy ani nic z tych rzeczy. Spalanie bardzo zadowalające.
5,0
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TSI 200KM 147kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Po 3 latach jazdy na Pb zamontowałem gaz, pomimo obaw o silnik. Jak na razie wszystko działa bez zarzutu, a serwis odwiedziłem jak na razie tylko raz na kontrolę
4,0
Toyota Sienna II
Minivan 3.3 i V6 24V AWD 233KM 171kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Instalacja brc ldi V generacji okazała się bardzo trafnym wyborem do tsi w leonie. Silnik ładnie pracuje, nie ma spadków mocy, nie odczuwam przejścia. Spalanie bardzo dobre około 6l/100km.
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Bardzo dużo jeżdżę więc , sens montowania instalacji jest :) , świadczą o tym oszczędności :) .