Szukaj

Oceny Land Rover Freelander I

Podsumowanie 258 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Land Rover Freelander I - Oceń swoje auto
3,75
średnia ocena z 258 ocen
12% gorzej od średniej w segmencie
71%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Land Rover Freelander I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Land Rover Freelander I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Land Rover Freelander I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Land Rover Freelander I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Land Rover Freelander I

4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,8
~Frellander
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Moje pierwsze auto typu suv dobrze go wspominam w tarnie ok, na asfalcie auto płynie ,siedzi się wysoko dobra widoczność ,po dobrych doświadczeniach z "wyższym" autem zmieniłem na coś nowszego też terenowy suv , przez lata bez większych usterek poz pierdołami typu linka szyby itp. Większość złych opinii pochodzi z aut po przekładkach kierownicy tzw. anglików . Oryginalna wersja europejska z silnikiem bmw td4 to jedyny słuszny wybór .Fajne...
4,5
~Marek Lewandowski
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Wygodny, bezpieczny i stylowy. Ponadczasowa sylwetka. Odpinany dach przebija konkurencję, nawet młodszą o 20 lat. Tanie części z odzysku i silnik znany z Poloneza, zero korozji. W Warszawie wielu doświadczonych mechaników. Za egzemplarz w 100% sprawny ceny dochodzą do 15 tys. Uwaga na angliki - przekładki z prawej na lewą stronę - znak szczególny otwieranie kluczykiem od strony pasażera a pilot otwiera po jednorazowym naciśnięciu tylko drzwi...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I
Średni koszt przejechania 100 km
50,33 zł
9,7
l/100km
7,2
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,1
~żegnaj freelanderku
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
W przypadku tego samochodu maksyma "jak dbasz, tak masz" nie ma racji bytu. Można chuchać, dmuchać, wymieniać na czas, a i tak coś się spierdzieli. Wizyta w warsztacie minimum 1x w miesiącu. Konstruktorzy zabili sukces tego modelu stosując niepotrzebnie wydumane rozwiązania. Gdyby nie nadmierna komplikacja układu napędowego byłoby to świetne auto - całkiem wygodne, całkiem przestronne i nadspodziewanie dzielne w terenie (tak, tak! Użytkowałem...
2,4
~rostfrei
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Omijajcie ten model freelandera z daleka nagminnie psujące się reduktory i wały napędowe starej konstrukcji z wiskozą ,tym co twierdzą że w zimie pokonują jakieś większe górki i zaspy tym samochodem to raczej wynika z ich fantazji latem wjedzie a w zimie tylko stoczy się w dół ,samochód nadaje się tylko do miasta i prostego terenu wszelkie próby pokonywania większych bezdroży w codziennym użytkowaniu kończą się sporymi wydatkami podzespoły...
3,8
~Wiktor
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jeżdżę FL od ponad roku, prowadza się bardzo dobrze. Na trasie nie rozwija ogromnych prędkości, ale trzeba sobie z tego zdać sprawę już przed jego zakupem - 110 - 120kmph to moja standardowa prędkość na autostradzie (9l/100). 4, a nawet 5 godzin jazdy (z krótkimi przerwami) nie jest problemem. W mieście jeździ się bardzo dobrze, duże okna dają świetną widoczność. . Delikatne jazdy w terenie znosi bez problemów, z oponami A/T radzi sobie...
2,4
~Paulina
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
Mam żal do tego samochodu, mój tata skusił się na niego pod wpływem emocji - nie czytając wcześniej opinii, po prostu szukał samochodu i wpadł mu w oko. Za jazdę , wygląd , komfort oceniam wysoko , niestety - spalanie okropne,koszty utrzymania bardzo wysokie, , niezliczona ilość usterek.. wadliwa uszczelka pod głowicą, silnik strasznie awaryjny,, ogólnie taki toporny samochód- niby nie mieliśmy zaniedbanego samochodu,bylo dbane o regularna...
Land Rover Freelander I