Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (114) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 144 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Eustachy
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
W moim aucie się nic nie psuje. Wymiana tarcz hamulcowych (po 80 tyś) czy tulei z tyłu to normalne sprawy eksploatacyjne. Ale też i przebieg mam niewielki i nie katuje auta. Słyszałem, że po 2004 roku LandRover poprawił niektóre elementy konstrukcji (np. reduktor za skrzynią biegów). Moim zdaniem awaryjnośc wynika bezpośrednio ze sposobu eksploatacji samochodu. Jak ktos na zimnym silniku depcze do dechy to niech się potem nie dziwi, ze...
1,0
~k-ocur
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
szyber,linki podnośników szyb i tylnej klapy,sterowanie radiem w kierownicy,zmieniarka cd ,wyswietlacz radia,wycieraczka tył,światło stop.Wszystko to padło .Porażka.O ciągle przepalających się bezpiecznikach nie wspomnę. A-ha.Gdy się zerwie linka szyby tylnej klapy nie ma możliwości otworzenia bagażnika.
1,0
~jahu
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Może miałem pecha ale większych problemów nie miałem z żadnym samochodem a jest to moje czwarte auto. Jeśli macie zamiar to kupić to na pewno nie Anglika, tego auta nie widziałem dobrze przełożonego. Oprócz problemów związanych z przekładką wystąpiło sto tysięcy innych usterek.
4,0
~junge@wp.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Niezawodność - miałem w zyciu same \"zawodne samochody\" alfa romeo - maiałem 3 razy takie auto fordy - też wiadomo o co chodzi i jakoś te auta mi się nie psuły. W freelanderze wymieniłem pompkę sprzęgła bo przeciekała, głośnik w lewych prawych drzwiach (dziwny wymiar trudno dobrać)
5,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Jeszcze nigdy nie odmówił posłuszeństwa. Jak narazie to tylko wymieniam olej (co 15 tyś. km), oraz klocki i tarcze hamulcowe z przodu (LRF z tyłu posiada bębny), więc przedni zestaw (szczególnie przy jeżdzie w terenie) złóżywa się nieco szybciej.
1,0
~Seba
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
TRAGEDIA! Auto mam 1 rok a juz 3 razy stał w serwisie. Ceny naprawde z kosmosu!!! Masz duzo kasy i nie wiesz co z nia zrobic to kup Land Rowera. Ceny poprostu z kosmosu. Nie chce juz tego samochodu ale nikt nie chce go kupic.
4,0
~Piotr
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
w zasadzie oprócz wymiany reduktora przez cztery lata zdarzały się drobiazgi, jak np. uszkodzenie linki otwierania szyby kierowcy, gumki przy stabilizatorze itp, czyli norma przy używanym samochodzie.
2,0
~Dawid
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Bardzo słaba karoseria, brak porządnej belki wzmacniającej, ma tylko 2 gwiazdki euro ncap. Drobiazgów było tyle, że już nie pamiętam co się psuło. Na szczęście pozbyłem się tego ścierwa 2 miesiące temu.
4,0
~staagnieszka@poczta.onet.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Kupiłam go z uszkodzonym wyświetlaczem od radia,a nowy to koszt rzędu 600 zł!!! Więc nauczyłam się żyć bez niego... Trzeba też odpowiednio wyregulować tylną szybę,bo może zawadzać brezent i niszczyć go.
4,0
~drpiotrczyz@tlen.pl.
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
2 razy łącznik stabilizatora z przodu i po 60000km końcówki drążków kierowniczych,a czasami ciągnie spory camping i jak tylko jest okazja tapla się w błocie /tylko ten smrooooooooooód ze sprzęgła/
Land Rover Freelander I