Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (106) - Widoczność

Na liście zabraknie 152 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bykownia@op.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
ogolnie nie jest zle #ale# musi znowu byc poniewaz na tylnej kanapie po wysunieciu zaglowkow nie widac zupelnie nic a przeciez jest tam kawal szyby.przednie slupki sa za szerokie i trzeba sie dobrze namachac glowa bo nie jestes do konca pewny czy aby napewno tam nikogo nie ma.da sie to zauwazyc dokladnie jak dojezdzasz do ronda.dobrze ze chodz lusterka sa jak w tirze to duzy plus
4,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Widoczność naprawdę niezła. Wysoka pozycja nad innymi użytkownikami drogi jest przyjemna i daje poczucie bezpieczeństwa. Duże lusterka, chociaż prawe oddala - nie wiem czemu. Prawdopodobnie nie zamienili szyb lusterek z angielskiej wersji do "kontyntentalnej". Lewe lusterko nie oddala! Dobra widoczność do tyłu, ale koło zapasowe i lampka stop zasłaniają część szyby.
4,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Widoczność do przodu jest idealna, widać koniec maski, można więc perfekcyjnie wyczuć auto, jedyne zastrzeżenie to widoczność do tyłu... wina trzech zagłówków oraz wysoko umieszczonej krawędzi okna, a do tego zasłaniające widok koło zapasowe. Mimo tego samochód jest łatwy do wyczucia. Irytująca jest średnica zawracania, która jest wysoce ponad normą.
5,0
~junge@wp.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Widoczność - spore lustera to duży plus, dodatkowo elektrycznie składane wygodna sprawa przy parkowaniu w wąskich uliczkach czy na parkingach, wysoka pozycja za kierownicą ułatwia manewrowanie, widoczność do tyłu również dobra mimo koła na tylnej klapie
3,0
~kelian01
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
zauważyłem że są problemy patrząc po przekątnej w tylną prawą strone, przeszkadza zwłaszcza wyjeżdzając spod podporządkowanej kiedy trzeba popatrzeć właśnie w tę stronę trzeba szukać pola widoczności przez tylna boczną szybę przedzielona zbyt wielkim słupkiem
3,0
~kajorzbajor@op.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Nie jest dobra moze to innym nie przeskadza ale mnie tak chodzi o to ze słupki przednie są za szerokie jak skręcam na przejsciu dla pieszych to musze sie deko pokrecic na fotelu zeby zobaczyc czy ludzik nie przechodzi mi w tym martwym polu co to go nie widze
3,0
~polarfox
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
samochod ma dosc dobra widocznosc, problem z klimatyzacja, tylna szyba notorycznie zaparowana, jezdzilem z uchylona , przez co woda dostala sie do mechanizmu podnoszenia szyby przez co..zardzewial! wymiana mozliwa tylko calosc, drogie. chinski syf?
4,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
wygoda jest można przewieść wszystko ale na autostradowe trasy nie polecam przy 140 km bardzo głośno trzeba krzyczeć jak ktoś z tyłu chce gadać:) 160 km to już max tego samochodu po przejechaniu 180 km w baku bardzo ubywa
4,0
~Eustachy
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Jest OK. Dośc szerokie przednie słupki ale da się przeżyć. Szerokie i duże lusterka wsteczne dają spokojną możliwość cofania nie obracając głowy. Tylna szyba spora więc jak ktoś chce sie obracać to też jest OK.
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I
Średni koszt przejechania 100 km
50,33 zł
9,7
l/100km
7,2
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~mps-ss@o2.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
przednie slupki sa troche niefortunnie usytuowane. Tzn pozycja kierowcy. zapasowe koło może na poczatku sprawiac klopot przy cofaniu-trudno na poczatku ocenic odleglosc do zaparkowanego niskiego samochodu. kwestia wprawy:)
Land Rover Freelander I