Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (111) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 147 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~junge@wp.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Niezawodność - przejechałem tym autem 30 tys w dwa lata. Auto było po przekładce z anglika kupione przeze mnie przed przełożeniem. W trakcie przekładki byłem przy wykonywaniu tej usługi w warsztacie (dwa dni urlopu i weekend - warsztat w Głogowie, polecam) - mechanik nie chciał na początku ale się zgodził. Usługa ta była zrobiona bardzo dobrze. Nic przez ten czas się nie wydarzyło, dwie wymiany oleju, wszystkie filtry, ah jak pamiętam to jedna...
3,0
~bykownia@op.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
do powaznych usterek mozna dodac zeby nie dawac swoim dzieciom co dopiero zrobily prawo jazdy bo silnik moment rozwali to autko jest naprawde do spokojnej jazdy najwiekszy problem jest bdy mechanizm opuszczania i podnoszenia szyby sie zepsuje a szczegolnie w klapie bagaznika chodzi tu o linki strasznie szybko pekaja a jak sie juz zepsuje to nie ma ogrzewania tylnej szyby wycieraczki opada caly czas szyba oczywiscie mozna wlozyc kawalek...
1,0
~gustawo40
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Strach liczyć ile na ten złom wydałem pieniędzy. W ciągu roku łożyska, sprzęgło, kolektor i problemy z falowaniem obrotów i zapalaniem. okazało się, że to czujnik ustawienia wału korbowego.Kiedy wydawało się, że to już wszystko to zaczęły się wesoło palić kontrolki ABS, TC i hamulca górskiego i nikt nie wie co z tym zrobić, łącznie z ASO w Bielsku- Białej. Naprawy w ASO to ceny z innej galaktyki.
1,0
~Darek
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
Każdą usterkę trzeba było naprawiać przynajmniej dwa razy (w specjalistycznym serwisie). Psuło się po kolei zawieszenie, skrzynia biegów, silnik, klimatyzacja, wentylacji, chłodzenie silnika. Sprzedałem po kilku miesiącach. Nigdy nie udało mi się naprawić go w całości. Odradzam. Brytole nie powinni produkować samochodów. Dorze, że wykupili ich Hindusi. Może zaprowadzą tam porządek.
2,0
~logobankplus@wp.pl
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
Napraw nie miałem dużo, ale jestem w posiadaniu tego auta zbyt krótko . Zdaję sobie sprawę z tego , że samochód ten jest dosyć awaryjny i nie są to bynajmniej błahe awarie .Piętą achillesową jest zespół napędowy ,który jest bardzo kosztowny w naprawach .Rozważam właśnie naprawę paru elementów , które przejawiają oznaki sporego zużycia .
3,0
~i.wasilewski@ neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
po 27000km wysiadło serwo hamulców. Konieczna była wymiana na nowe, sprowadzane aż z Niemiec ( w Polsce nie było).Wymiana stacyjki z imobilajzerem. Trzeba było wymieniać po raz drugi paski napędu alternatoa, pompy, itp. Akumulator wytrzymał 3 lata. Samochód garażowany i używany cały rok równomiernie.
3,0
~rafal@3www.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
problem ze sprzęgłem wiskozowym po około 180000 km jazdy częściowo w terenie (w serwisie 3500 w Anglii 1500 zł) Przegub na wale podobnie jak wyżej, objawy stukot przy pełnym skręcie na 1 cena 2500 zł dostępne w salonie przy zakupie I połówki wału (dla mnie bez sensu)
3,0
~ŁYSY
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 Di 98KM 72kW
PODSTAWA W TYM SILNIKU TO WYMIANA PASKA OD ALTERNATORA I ROLKI NAPINACZA ROLKA ZAMIENNIK 50ZŁ JAK ZDECHNIE TO Z PASKA ROBI SIE MAKARON I PO ROZRZADZIE ZNAM TO OSOBIŚCIE TYDZIEŃ PO KUPNIE AUTA ALE NIC Z SILNIKIEM SIE NIE STAŁO DALEJ ŚMIGA NIE SPRZEDAJE GO
2,0
~jachup@neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Ja zdemontowałem wał napedowy do tylnego mostu. Pozostał tylko przedni napęd. Naprawa tylnego napędu to 10000zł. Jest to ewidentna bzdurą. Ostrzegam przed kupowaniem u tych co rozbierają takie autka. Ceny sa prawie takie jak za nowe części.
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I
Średni koszt przejechania 100 km
50,33 zł
9,7
l/100km
7,2
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Wymiana sprzęgła po 60 000 km - jazda tylko miejska, żadnych terenów. Zresztą nawet podjechanie pod stromą górkę ze startu generuje smród sprzęgła. Nie wiem jak ten samochód miałby się sprawdzać w jakimkolwiek terenie.
Land Rover Freelander I