Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (130) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 128 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Wszystko wyśmienicie oprócz wstecznego. Często nie wskakuje lub wskakuje z wysiłkiem. Ale to nie tylko bolączka Land Roverów. W VW czy Fordach jest znacznie gorzej, bardziej siłowo. Przełożenia skrzyni dobrane z wyczuciem. Bardzo dobrze ciągnie w terenie pod ostre wzniesienia na 1-ce z wbudowanym wspomaganiem przełożenia (taki żółty knefel na drążku). Nawet Explorer mi nie podjeżdżał tak gładko pod górki jak miejsko-terenowy Freelander. Dwójka...
4,0
~Eustachy
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Skrzynia to pewien kompromis miedzy osiągami (prędkość) a właściwościami off-road. Pierwszy bieg bardzo krótki i pełniący funkcje reduktora w bardziej terenowych autach. W efekcie szybko nie da się ruszyć bo obroty rosną błyskawicznie i trzeba zmieniać na dwójke. Wyższe biegi już da się bardziej wyciągnąc. Jednak to nie jest wyścigówka i takie zachowanie jest jak najbardziej prawidłowe.
4,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Skrzynia działa poprawnie. Jedyne \"ale\" to trzeba się przyzwyczaić do starannego wrzucanie biegu wstecznego. Przydatną funkcją w terenie jest uruchamiany przyciskiem na lewarku system wspomagający wjazd/zjazd na/z wzniesień. Działa jedynie przy 1 i wstecznym biegu, a działa na zasadzie ograniczenia prędkości zjazdu/wjazdu do 7 km/h.
1,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Jak wyżej. Jazda z prędkością drogową 90-100 km/h wymaga ciągłej pracy lewarkiem - na 5 biegu wytraca prędkość, a na 4 ryczy okropnie! Jedynie w okolicach 120 km/h jazda przypomina samochód a nie maszynę rolniczą. Tutaj ukłon w stronę historii LandRovera, który rozpoczął od kosiarek i maszyn rolniczych - to naprawdę wyczuwa się w tym samochodzie.
3,0
~marek
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
wsteczny bieg wchodzi bardzo ciezko;bo gorzej juz nie moze sprzeglo jest jak w fiacie 126p smierdzi nawet przy mocnym ruszaniu i niedaj bog podjechac gdzies pod wzniesienie bo smrod ze sprzegla cie zatruje i sprzeglo znow do wymiany1000zlotych plus montarz a o reduktorze nie wspomne ze 7000 zl
5,0
~JanKazimierz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
1i2 mogły by być dłuższe. Ale są to biegi terenowe z drugiej strony. W blocie wrzucasz 2 i jedziesz jak automatem, nie martwisz się że Ci zgasnie czy zabraknie mu mocy. 3 i 4 już sa bardzo długie - 3 do 120kmh 4 do prawie 170. Na 5 udało się dobić do prawie 200 (wg gps 196)
2,0
~Marcin
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Skrzynia działała do momentu sprzedaży jeszcze.Tarcza sprzęgła słaba jak na taki moment obrotowy.Mechanizm różnicowy i przekładnię kątową to chyba Chińczycy wykonali.Podobno po 2001 roku mieli poprawić...Jakoś im nie wyszło.Olej był wymieniany MR.Kosztowna naprawa.
3,0
~Greg
Land Rover Freelander I
Standard 2.5 V6 24V 177KM 130kW
Jak ma mały przebieg to jest ok. Jak ktoś przejedzie 200KKM bez remontu skrzyni to jest kozak. To jest bardzo tanio wykonan skrzynia biegów montowana w wielu modelach samochodów przez co nie ma problemów z cześciami. Np elektrozawór kosztuje \"tylko\" 500zł.
3,0
~robalo@poczta.onet.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
troche wyje moze jak by wykrecic wal to bylo by lepiej,no i ten wuskakujacy wsteczny niedoroba w tym modelu trzeba wrzucic ze zgrzytem by miec pewnosc ze wlazl! krotkie biegi cos trzeszczy przy cofaniu,a przecierz to nie stary rocznik i przebieg!?
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I
Średni koszt przejechania 100 km
50,33 zł
9,7
l/100km
7,2
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Edawar
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Niestety dla tego auta słabe przełożenie na piątce prawie 3800 i 160km/h wiadomo że prędkość dla tego auta to maks ale skrzynia pozostawia wiele do życzenia zwłaszcza problem z wstecznym pinem do światła wstecznego
Land Rover Freelander I