Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (88) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 170 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Ceny jak za samochód z napędem czterech kół, skórzaną tapicerką, klimatyzacją itd., są naprawde atrakcyjne, może jakość plastików jest jedynie przeciętna - łatwo się rysują, są twarde i wyglądają jak te z Volkswagenów z lat \'90, ale bardziej stylowego małego SUV\'a za tą cenę nie dostaniemy. Posiadam wersję Silver Edition więc jest ona nieco drożasza od \"zwykłych\" wersji, ale już podstawowe modele dają wiele radości z jazdy.
4,0
~pawel9031@wp.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Nie ukrywajmy za 25tyś zł mamy auto na które wszyscy zwracają uwagę , ty masz dwie poduszki ,klime,elektryczne szydy ,lusterka,szyber dach ,ładny wygląd.W środku troche trzeszczy,tapicerki średniej jekości.Silnik z rozsąnym SPALANIEM . No i co ważne jest to LAND ROWER mam nadzieje że sięnikt nie przestraszył w gruncie rzeczy to dogre auto choć trzeba my troche wybaczyć.
3,0
~Eustachy
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
W sumie auta dość drogie. Europejskie wersje sa cały czas w cenie. Jesli ktoś wystawia niską to znaczy, że przekładał. Pewnie także to jest przyczyną problemów większości użytkowników Freelanderów. Ja bym nigdy nie zdecydował się na auto przerabiane przez Pana Henia w garażu. Pan Henio musi bowiem przerobić układ kierowniczy, hamulcowy i klimatyzacje...
1,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Za te pieniądze? Wszystko inne! Wielka szkoda, że to pojazd tak nieudany - z jednej strony bardzo porządne materiały i fajny design, z drugiej strony ryczący, nieelastyczny silnik połączony z nieudaną skrzynią biegów. Samochód terenowy tylko z nazwy, bo silnik i słabe sprzęgło nie radzi sobie nawet na powierzchiach asfaltowych.
4,0
~Mario
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Mam wersje GS z klima, skora, unikalnym kolorze, radiem Harman Kardon ze wzmacniaczem, zmieniarka i subwooferem. poprzedni wlasciciel nie zalowal pieniedzy na extrasy. Konkludujac auto warte zachodu. Ma cos w swoim wygladzie co nie pozwala mu sie starzec. Mialem juz propozycje odsprzedazy.
4,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Uważam, że za 12400 zł, czyli za tyle, za ile go kupiłem, stosunek jakość/cena jest dobry. Za mniejsze pieniądze miałbym Vitarę, za trochę większe BMW serii 3 w cabrio (za takimi też się rozglądałem), ale wybór wydaje mi się być wporzo.
4,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
przekładka jest dużo tańsza niż wersja angielska Jak ja kupowałem to różnica w wersji po lifcie była gdzieś 10tyś gdybym miał teraz kupować landrowera i zapłacić taką różnice to wolałbym po oszczędzać parę miesięcy więcej i to dołożyć niż kupic Anglika
3,0
~k-ocur
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Ceny części zamiennych kolosalne.Jednak coraz więcej jest zamienników i używanych części z UK.Obecnie cena zakupu auta z początków jego produkcji nie jest może wygórowana ale trzeba się liczyć z tym że będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
2,0
~i.wasilewski@ neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Japońskie i koreańskie SUV-y są jakościowo lepsze i tańsze, a za sam ładny wygląd nie opłaca się dużo więcej płacić za Freelandera. Brytyjczycy są zarozumiali w ocenie własnych samochodów. Czas zejść na ziemię, polskim dielerom też.
4,0
~Greg
Land Rover Freelander I
Standard 2.5 V6 24V 177KM 130kW
Chyba jest to najtańszy dostępny samochód używany tego typu. Za te same pieniadze można kupić co najwyżej Suzuki Vitara ale o wiele starsze które jest brzydkie. Jedynie koszty napraw i serwisów są stosukowo wysokie.
Land Rover Freelander I