Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I (142) - Silnik

Na liście zabraknie 116 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~grrr
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Miałem FREELANDERA trzy lata (1.8 16V). Przez ten czas, rozsypało się wiele rzeczy: sprzęgło, kolektor wydechowy, termostat, pompa wody, wysprzęglik, sprzęgło wału, skrzynia kątowa (tzw. reduktor), podpory wału, elektryka drzwi bagażnika i trochę innych pierdół. Skrzynia toporna a szczególnie wsteczny. Kupując FREELANDERA warto sprawdzić stan sprzęgła wiskotycznego i je zregenerować bo zaniedbanie tego tematu to + 5000 zł. Kiepski w dalekie...
4,0
~sobierajski
Land Rover Freelander I
Soft Top 2.0 TD4 112KM 82kW
samochodem jeżdżę już 4 lata jak na suwa to bardzo oszczędny na trasie około 6 l/100 . Nie wiem dlaczego są takie złe opinie ja jechałem nim do Marsylii na wakacje po drodze w Alpy i Włochy i sprawdził się w każdych warunkach i w każdym terenie . Jak się dba o auto to i umiejętnie się nim jeżdzi to nie ma z nim problemów . Chciałem go sprzedać ale szkoda mi się zrobiło bo tak naprawdę nie ma w nim jak na razie nic co by miało sie popsuć a nie...
4,0
~EDEK
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Posiadam juz go troche i nie powiem zlego slowa. wszyscy ci co maja słabe nadmuchy, zgrzyty, itp... -niech nie przerabiaja samochodow u kowali! Jak chcesz miec TANIM kosztem ten samochod -to znaczy ze cie NIE stac na niego! Swietny na nasze drogi a raczej bezdoza, prowadzi sie swietnie, ustereki: a to głosnik sie spalił, gdzies podpora wału drzała -takie drobnostki. Generalnie polecam !!! Tylko panowie/panie -realnie z przebiegami :),...
1,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
chociaż oddźwięk diesla (silnik BMW) nie jest dotkliwy za to bardzo dobrze słyszalny i tu naprawdę najniższa ocena za elastyczność. Ten samochód wytraca prędkość nawet na minimalnym wzniesieniu! Ciągłe żyłowanie tego - moim zdaniem - za słabego silnika odbija się też na spalaniu, które oscyluje wokół 9 l na trasie. W mieście jeszcze więcej. UWAGA! Wciśnięcie "gazu do dechy" nie powoduje żadnej reakcji ze strony samochodu, chyba, że udało nam...
4,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Silnik bardzo cichy, lecz nieco słaby. Podczas postoju praktycznie w ogóle go nie słychać. Powyżej 3,5 tyś. obrotów robi się głośny, ale dźwięk przypomina odgłos silnika V6... więc czasami warto wkręcic go do końca skali. Prędkość maksymalną na niemieckiej autostradzie jaką udało mi się osiągnąć to 195 km/h, mimo katalogowej 165 km/h. W terenie ciągnie od samego dołu, więc nie ma problemu. Tak samo z wyprzedzaniem, silnik wkręca się do 6,5...
4,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Wytrzymały. Konstrukcja Hondy, wykonanie angielskie. Konieczna wymiana uszczelki pod głowicą na porządną, bo te angielskie korkowe to można włożyć głęboko. To też jest najczęstsza przyczyna awarii eksploatowanego silnika - uszczelka powoli puszcza i silnik dostaje wodę z chłodnicy. Zwykle tak się dzieje gdy silnik się przegrzeje ostro (mała ilość wody w chłodnicy). Poza tym nie do zdarcia. Dobry model na przeróbkę na LPG sekwencyjne.
4,0
~żegnaj freelanderku
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Szału nie ma, ważne, aby nabyć model po 2000 r. lub wymienić kompresor na ulepszoną wersję (stara powoduje pożegnanie z uszczelką pod głowicą). Mało mocy, ale do spokojnego przemieszczania ok. O dziwo nie brał w ogóle oleju, chodził równo. Generalnie był to jeden z nielicznych elementów, z którym nie miałem problemu (z tego co czytam na forach, miałem wyjątkowe szczęście). Normalna jest wyższa niż w innych autach temp. pracy.
3,0
~ersm
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.5 i V6 24V 177KM 130kW
Jednostka napedowa z pozoru bardzo fajna. AluminiowA V6 DOHC 177KM. Jednak reakcja na pedał gazu opóźniona o pół godziny ;(, zchowuje się bardzo binarnie. Lekkie wciśnięcie gazu - bez reakcji, gaz do dechy 6000 rpm i redukcja o dwa biegi - bez sensu! Wymiana paska - konieczne niemalże wyjęcie silnika - na drodze NIC nie zrobisz. ZABUDOWA JEDNOSTKI ZAPROJEKTOWANA PRZEZ IDIOTĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
1951ccm w dieslu od BMW, z turbiną produkcji Land Rovera dawało radę. Nie był to demon prędkości ani przyspieszenia, ale wyprzedzanie nie stanowiło problemu. Prędkość przelotowa to ok. 110 km/h przy 2800 obr/min. Oprócz wspomnianej turbiny nie siadło nic :D Aha, no i strzec się jak ognia silnika 1.8 w benzynie, podobno straszny syf.
4,0
~nikesz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
silnik elastyczny dobra kultura pracy przejechałem 12 tys. km łącznie miasto,teren,cykl poza miejski,maksymalną prędkość jaką jechałem to 160 km/h odcinek 30 km non stop następnie teren piach plus strome podjazdy drugi bieg około15 km , silnik utrzymywał stałą temperaturę na razie wszystko ok też z olejem.
Land Rover Freelander I