Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,8
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Kultura pracy na gazie jest niższa-nie da się ukryć, silnik też bierze więcej paliwa i jest minimalnie słabszy, do tego przez zastosowanie gazu słabsze cewki paliwowe mogą mieć problemy-jednak wszystko to rekompensuje oszczędność, którą daje instalacja-u mnie spłaciła się ona w kilka miesięcy.
5,0
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja polecona mi przez instalatora, jak na razie sprawuje się bez zarzutu. Spalani niskie, szybko przechodzi na gaz, nie ma żadnych szarpnięć ani innych niepokojących znaków. Poza tym bardzo dobra współpraca z montażystą, który uwzględnił wszystkie moje uwagi np. wlew w klapce.
4,3
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 307 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Nie czuć momentu przełączenia na gaz. W portfelu zostaje więcej. A to że ktoś mówi że gaz jest do zapalniczek ma w d....
5,0
Volkswagen Touareg I
SUV 3.2 i V6 24V 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik idealnie sprawdza się do pracy na gazie. Nie zauważalny spadek mocy zużycie gazu 15% więcej niż na benzynie.
5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.2 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto zagazowane po roku od zakupu BRC SQ 24, do dziś zrobiłem na gazie już ponad 30 tys.km. Jestem po 2 przeglądzie, jedyne co było do tej pory robione to wymiana filtrów, no i kontrolna regulacja na samym początku. Jak na razie zero kosztów związanych z instalacją, żadnych problemów. Koszt montażu już się dawno zwrócił.
3,8
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.8 i VVT-i 133KM 98kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik łyka gaz aż miło, powiedziałbym że wzrosła żwawość jednostki na naciśnięcie pedału gazu. Polecam!
5,0
Chevrolet Cruze
Sedan 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Dość szybko zdecydowałem się na lpg, bo jednak benzyna za drogo wychodzi. Teraz mam założone BRC SQ 24 i po półtorej roku przejechane prawei 25 tys km na gazie. Spalanie takie samo jak na benzynie, za to tankowanie o niebo tańsze, Instalacja zwróciła się po niecałym roku
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Dobrze że zdecydowałem się na gaz, koszt instalacji brc zwrócił mi się już po roku. Sama instalacja, a przede wszystkim montaż na dobrym poziomie. Spalanie się bardzo poprawiło i o dziwo jest zaledwie o parę procent większe niż przy benzynie, w zależności od trasy.
4,5
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 49 tys. km
brak problemow