Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,8
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
U mnie od prawie 3 lat auto jeździ na BRC SQ 24. Jak na razie wszystko pracuje idealnie, nic niepokojącego się nie wydarzyło. Jestem właśnie po 4 przeglądzie. Jedynie regularna wymiana filtrów, sprawdzanie luzów i już. Spalanie w normie, praca silnika również praktycznie tak samo jak na benzynie.
2,5
BMW Z4 E89
Roadster sDrive28i 245KM 180kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Kilka lat temu założyłem instalację BRC SQ 24. Jej koszt wraz z montażem i wszystkimi dodatkami zwrócił się już po niecałych 2 latach. Auto pali niewiele, w porównaniu z benzyną jakieś 5-10% więcej w zależności od jazdy. Silnik pracuje bez zarzutu, szybko przechodzi na gaz.
5,0
Volkswagen Jetta II
Sedan 1.6 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Pracuje lepiej niż na benzynie (jakieś kłopoty z gaźnikiem którego nie opłaca się naprawiać)
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.
4,8
Renault Megane I
Sedan 1.6 e 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST LIGHT
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
5,0
Jeep Commander
Terenowy 3.7 i V6 2WD 213KM 157kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja sprawuje się bez zarzutu (BRC SQ P&D). Na montaż do Tanowa jechałem ze Szczecina. Wszystko ładnie pracuje, nie zauważyłem spadku mocy, a tego się bałem najbardziej. Najważniejsze że spalanie jest niewielkie w porównaniu z benzyną.
5,0
Fiat Brava
Hatchback 5d 1.6 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Przełamałem się i założyłem gaz, BRC ALBA. Jak na razie wszystko ładnie pracuje a po 20 tys. km koszt montażu już się praktycznie zwrócił. Silnik ładnie i równo pracuje, w zimie też nie było niespodzianek. Gazu spala praktycznie tyle samo co benzyny.