Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Na sekwencji od BRC zrobiłem już prawie 50 km, jak na razie żadnych problemów. W trasie spalanie ok 9-10 l gazu, w mieście w zależności od warunków od 12 do 14 l. Silnik pracuje normalnie, płynnie przechodzi na Pb
5,0
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 54 tys. km
użytkowana przez: 99 tys. km
Brc Sequent z 3.2 spisuje się bardzo dobrze. Nie mam żadnych zarzutów. Kultura pracy silnika z lpg zachowana na wysokim poziomie. Śmiało można gazować.
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto dobrze znosi gaz, instalacje dobrze sparowana i wyregulowana bo obyło się bez korekt. Spalanie ok 20% większe niż na Pb przy jeździe w mieście. Na trasie dużo mniejsze. Moc może niewielka w tym silniku, ale pozostało praktycznie bez zmian, dynamika również
5,0
Toyota RAV4 II
MPV 1.8 VVTi 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 159 tys. km
SQ P&D i 1.8 nie do zajeżdżenia.. Nie odczuwam żadnego spadku mocy, bo praktycznie go nie ma. Spalanie na dobrym poziomie, silnik pracuje równo i płynnie. Dobrze się sprawdza w terenie, można gazować!
5,0
Hyundai ix20
Mikrovan 1.4 CVVT 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto ma dotrysk benzyny Zamontowany w Czakram
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Jestem z Łodzi ale zdecydowałem sie nie korzystać z lokalnego fachowca:)bo Saab jest dla mnie 'ważny' Poczytałem na forum Saaba i skoczyłem do Warsztatu, który zdaniem moich kolegów jest najlepszy do gazowania LPG. Ja się z nikim później użerać nie chciałem i dziś mam święty spokój. Polecam Energy Gaz Polska z ul. Ostrobramskiej w Warszawie. Minus że musiałem wziąć urlop...
4,5
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 180 K 156KM 115kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 49 tys. km
jestem z Łodzi a montowałem w Warszawie na Pradze. Ul. Ostrobramska 38. Polecam Energy Gaz Polska mi tam LPG montowali.
5,0
Volvo V70 III
Kombi 3.2 243KM 179kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 98 tys. km
3,2 to bardzo fajny silnik do lpg. Instalacja firmy Brc P&D sprawuje się bez zarzutów. Patrząc na obecne ceny lpg ciesze się oszczędnościami, a sporo jeżdżę. Spalanie lpg na dobrym poziomie, można śmiało gazować.
4,8
Peugeot 407
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Silnik dobrze chodził na gazie.
4,8
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Podstawa to wymiana świec i cewek zpłonowych i śmiga ładnie .