Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
5,0
Ford Fusion
Mikrovan 1.4 Duratec 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 128 tys. km
Fajny silnik, niewielkiej pojemności w pełni nadający się do lpg. Instalacja brc sequent 32, przejeździłem na niej już 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Spalanie na dobrym poziomie, jeździ się płynnie zarówno jak i na pb tak i na lpg. Można śmiało gazować.
5,0
Hyundai Tucson I
SUV Facelifting 2.0i CVVT 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 68 tys. km
Silnik przystosowany pod gaz. Nigdy nie było z nim żadnego problemu, instalacja BRC SQ 24 , zbiornik 750/60, spalanie niskie, zasięg na jednej butli dość spory
5,0
Volkswagen Sharan I
Van 2.0 i 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 39 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 43 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja sq p&d od Brc spokojnie sobie radzi z tym silnikiem. Nie brakuje mu mocy, spalanie lpg na dobrym poziomie. Ogólnie współpracuje bardzo dobrze. Oszczędności na pewno będą, można śmiało gazować!
5,0
Toyota Highlander II
SUV 3.5 V6 270KM 199kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik na gazie pracuje bardzo równo, szybko wchodzi na obroty i przełącza na gaz. Auto praktycznie nic nie straciło ze swojej mocy i dynamiki, także nie widzą różnicy m-y benzyną a lpg. Do instalacji BRC dorzuciłem lepszy reduktor i wtryski, do tego lubryfikacja. Po niecałych 2 latach tylko wymiana filtrów, nic więcej
4,5
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Silnik pracuje idealnie.
5,0
Opel Corsa C
Hatchback 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
5,0
Toyota Corolla X
Sedan 1.4 i 16V VVT-i 97KM 71kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Oszczędna jazda, niskie spalanie, szybko przechodzi na gaz, nic nie szarpie i nie zgrzyta. Montaż w Krakowie (p.Adam Burda), zna się na rzeczy. W środku siedzi BRC SQ 24. Jak na razie nie mam się do czego przyczepić
5,0
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Silnik z tą instalacją działa wyśmienicie. Idealne i oszczędne rozwiązanie. Spalanie nie wzrosło. Wyjątek na autostradzie przy prędkościach powyżej 140 km/h potrafi spalić 13-14 litrów i więcej.