Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner założona niecałe dwa lata temu. Od tej pory jedyne wizyty u gazownika na przeglądy i wymianę filtrów. Nic się nie dzieje niepokojącego. Odpala i przechodzi na lpg za każdym razem, nawet jak temp. spada poniżej zera.
5,0
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zalożona instalacja BRC SQ 32 z OBD. Montaż po przejechanych 5 tys,km i dotarciu silnika. Brak zauważalnych spadków mocy, praca silnika tak jak przed montażem LPG. Brak zmian w mapach przy pierwszym przeglądzie, nic się nie rozjeżdżało. Spalanie na poziomie 8-9l/100km w zależności od jazdy. Nie mam żadnych uwag.
5,0
Kia Picanto I
Hatchback 1.1 DOHC 65KM 48kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ Alba, na wtryskach Alba. Użytkowana jak na razie na przestrzeni 1,5 roku, przejechane ok 25 tys.km, głównie w cyklu miejskim. Jakość instalacji bez zarzutu. Nic się nie zepsuło, nie trzeba było wracać na serwis, tylko przeglądy co 15 tys.km. Spalanie w granicach 7-8l/100km.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżeli chodzi o auto to z forda jestem bardzo zadowolony, sylwetka auta uważam, że jest nie do przebicia, prezentuje sie pięknie. U mnie pod maską siedzi silnik 1.6 115KM ( przydałoby się więcej ale nie ma co narzekać). Auto ma zamontowaną instalację gazową BRC Sequent32, dzięki czemu jest na prawdę oszczędne. Ogólnie ford w mojej opinii jest niedoceniany.
5,0
Renault Captur
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Auto mam od nowości, po montażu instalacji nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika na niekorzyść. Koszty spadły, natomiast komfort jazdy bez zmian. W ruchu miejskim oszczędności na instalacji są spore.
5,0
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, tania w montażu, świetnie się sprawdziła w mojej Felici. Regularnie serwisowana, nie sprawia kłopotów.
5,0
Volkswagen New Beetle
Hatchback 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Opinię mogę wystawić jak najbardziej pozytywną. Auto mam już13 lat, na lpg przejechane ponad 40 tys km. Nic złego nie mogę powiedzieć, silnik pracuje bardzo ekonomicznie i elastycznie. Inwestycja okazała się trafna.
5,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 325i 218KM 160kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 76 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Chyba najlepsza jaką miałem
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.
5,0
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent ALBA, wtryski Alba. Montaż był przy 40 tys,km, teraz na instalacji silnik ma przejechane drugie tyle. Spalanie w granicach 8l/100km, dynamika i moc bez zarzutu. W samej instalacji jak na razie nic nie wymianiałem poza filtrami, ale to i tak w trakcie przeglądów.