Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
W środku sekwencja BRC na wtryskach Alba. Spalanie niewiele ponad litr tego co brał na Pb. W cyklu miejskim trochę więcej. Jeśli chodzi o samą jazdę nigdy nie miałem problemów na LPG. Żadnego szarpania, przełączania na Pb. Jednym słowem instalacja udana, dobrze zamontowana.
5,0
Citroen C4 I
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Praca silnika po montażu bez zmian. Instalacja, która jest w środku to BRC SQ 32, montowana zaraz po zakupie auta przy przebiegu 140 tys.km. Przeglądy są co 15 tys.km, wymiana filtrów, kontrola ustawień. Czasami filtry są czyste, ale 2 razy zdażyły się już mocno brudne. Kwestia słabego lpg. Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Nie mam i nie miałem żadnych problemów.
5,0
Audi TT 8J
Coupe 1.8 TFSI (160) 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ocenę mogę z czystym sumieniem wystawić pozytywną. Na lpg przejechałem ponad 30 tym km. Odczucia są pozytywne, nie dzieje się nic złego. Za serwis instalacji jest odpowiedzialny gazownik, tym samym dla mnie instalacja jest bezobsługowa. Ekonomicznie jest bardzo dobrze.
5,0
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 200KM 147kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Auto mam od dwóch lat, przejechany dystans prawie 40 tys km, w tym ponad 10 na lpg. Z eksploatacji jestem zadowolony, silnik pracuje równo na pb jak i lpg. Instalacja lpg nie sprawia problemów, jest bardzo elastyczna. Auto bardzo komfortowe.
5,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.4 177KM 130kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Na Pb nie pojeździłem za długo ale wystarczająco aby się przekonać jak pracuje silnik i jak się sprawuje auto. Montaż instalacji BRC SQ 32 przy przebiegu 10 tys.km. Od tej pory minęło prawie 3 lata, przebieg zrobiony jest już 80 tys.km. Instalacja sprawuje się bez zarzutu. Jedynie kosmetyka, jak wymiana filtrów. Tyle było do tej pory robione. Praca silnika nie różni się...
5,0
Dacia Sandero II
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Zavoli Winner. Przebieg 80 tys.km, auto flotowe. Spalanie w trasie ok 8,5 do 9l/100km, w ruchu miejskim ok 9,5-10l/100km. Serwis jak na razie ograniczał się do wymiany filtrów i sprawdzenie ustawień. Praca na LPG bez zarzutu, instalacja udana, zwróciła się już 4 razy.
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Opinia pozytywna, żadnych uwag dotyczących instalacji nie mam. Jeżdżę tylko na przeglądy i tankuję lpg:) Spalanie w granicach 10l na 100km, w zależności od jazdy i trasy. Moc po zamontowaniu instalacji się nie zmieniła. Przyspieszenie bez zmian, dynamika przy wyprzedzaniu jest jak była. Instalacja zamontowana w 2017 r. BRC SQ 32.
5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.4 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja Zavoli Winner była zamontowana na początku roku. Do chwili obecnej przejechane jest na niej 25 tys.km. Ma za sobą także przegląd i wymianę filtrów. Spalanie w granicach 2l więcej na 100km tego co na Pb. Więc kwotowo oszczędności wychodzą spore. Zwrot montażu po ok 15 tys.km. Nic się z nią nie dzieje.
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Auto w moim posiadaniu od roku czasu, od niedawna zamontowałem w nim instalację gazową BRC Sequent 24. Obecnie mam zrobione jakieś 8 tys km. Na tą chwilę wszystko sprawuje się bardzo dobrze, autem nie szarpie, obecnie temperatura -5 i bez problemu się przełączna na lpg. Myślę, że trafny wybór.
5,0
Ford Ecosport II
SUV 1.0 Ecoboost 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny i elastyczny dla lpg. Przebieg na instalacji ponad 20 tys km. Wszystko pracuje wzorowo!