Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montowana przy przebiegu autentycznym 70 tys.km. Przebieg na instalacji 41 tys.km, dwa przeglądy, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Praca silnika bez zarzutów. Moc pozostała po montażu, nie ma problemu z wyprzedzaniem, wkręcaniem na wyższe obroty, dynamiczna jazdą. Spalanie w normie tak jak mniej więcej zakładalem. Wszystko unormowało się po...
5,0
Kia Carens II
Minivan 2.0 i 16V 138KM 101kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 999 tys. km
Założyłem BRC, idealnie się nadaje.
4,5
Volvo V40 I
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC sq24. Serwisowana regularnie co 15 tys km. Po gwarancji serwisu głównie dokonuje sam i wszystko działa jak należy. Obecnie mam przejechane na lpg 130 tys km. Przez cały ten okres użytkowania nic nie wymieniałem poza filtrami. Według mnie bardzo trwała instalacja.
5,0
Land Rover Range Rover Evoque I
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja w środku BRC SDI 2.0, montaż w Tarnowie - Czakram. Jak na silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, auto nic nie straciło na mocy i dynamice po montażu LPG, a tego najbardziej się obawiałem. Wkręcenie na wysokie obroty też nie powoduje przejścia na Pb. Od montażu przejechałem blisko 50 tys. km na lpg, ponad 2 razy więcej niż na Pb. Inwestycja moim zdaniem trafiona....
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto leciwe ale silnik bardzo zdrowy. Na lpg przejechałem już ponad 35 tys km. Instalacja bardzo wytrzymała, nie mam z nią problemów.
5,0
Suzuki Celerio
Hatchback 5d 1.0 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Autko kupiłem z fabrycznie zamontowaną instalacją BRC Sequent 32 OBD. Gwarancja pozostała na 3 lata. Jeździ się bardzo dobrze, nie martwię się zasadniczo o nic bo wszystko na gwarancji ale odnośnie samej instalacji to nie sprawia żadnych problemów, auto bardzo równo pracuje.
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Auto sprowadzone z Niemiec, montaż lpg przy przebiegu 210 tys.km, instalacja BRC SQ P&D. Silnik lpg przyjął bez problemu, spalanie w granicach 13-14l/100km, całkiem niezły wynik, a oszczędności spore. Jak na razie na LPG zrobione mam ok 50 tys.km, koszt montażu już dawno sie zwrócił. Silnik idealny do lpg, żadnych usterek nie było.
5,0
Audi A4 B6
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Nie czuć żadnej różnicy między pracą na gazie i benzynie. Oczywiście poza kwestiami ekonomicznymi.
4,5
Honda Accord VI
Hatchback 1.6 i 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Ogólnie instalacja warta uwagi. U mnie zamontowane jest Zavoli Winner Można powiedzieć, że jest bezobsługowa jedynie pilnować wymiany filtrów. Nie miałem żadnej sytuacji z nieprawidłowym jej działaniem. Wydaje mi się, że jest to instalacja w sam raz do starszych aut jak moja honda.