Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Peugeot 5008 I
Minivan 1.6 VTi 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto bardzo komfortowe i rodzinne. Silnik fajnie współpracuje z lpg, jest bardzo elastyczny. Na lpg przejechałem już ponad 20 tys km. Wszystko jest okej. Z instalacji jestem zadowolony.
5,0
Opel Agila A
Minivan 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
U mnie w oplu instalacja sprawuje się perfekcyjnie. Instalacja w przystępnej cenie na bardzo dobrych podzespołach. Auto bardzo ładnie pracuje na gazie. Obecnie przejechane mam 50 tys km, jestem po trzech serwisach które nie wykazały żadnych błędów.
5,0
Opel Mokka SUV
SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik bardzo dobrze znosi lpg, praktycznie nie odczuwam przełączenia z benzyny. Na instalacji przejechałem ponad 7 tys km. Zero problemów.
5,0
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
5,0
Volvo S60 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Opinia bardzo pozytywna, zarówno z instalacją jak i silnikiem nic złego się nie dzieje. Na lpg przejechane prawie 20 tys km. Oszczędności są. Silnik bardzo dobrze znosi lpg, co mnie cieszy. Jak bym miał podejmować decyzję kolejny raz, to na pewno bym tą instalację założył.
5,0
Seat Toledo IV
Liftback 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana została instalacja BRC Sequent 32. Wydaje się być wszystko ok, auto pracuje tam sam jak przed montażem, trzyma równe obroty, płynnie się przełącza. Spalanie 7-8l/100. Ogólnie ocena pozytywna
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja która została zamontowana to BRC Sq Alba, na wtryskach Alba. Do pracy instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko ładnie działa, dobrze i szybko się przełącza. Nawet w zimie przy niskich temperaturach czy podczas upałów w lecie. Nie wiem co więcej można napisać skoro wszystko jest ok.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Montaż przy przebiegu udokumentowanym 141 tys.km, do tej pory na instalacji zrobiłem 40 tys.km. Silnik po zagazowaniu pracuje tak jak wcześniej, w jego pracy nic się nie zmieniło. Spalanie jest w granicach 8-9l/100km, chyba że jazda po autostradzie to i 11l. Jak na razie jestem z tej instalacji zadowolony, dużo nie kosztowała, jej montaż zwrócił się...
5,0
Opel Astra G
Hatchback 1.2 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja spisuje się bez zarzutów. Cena za montaż rozsądna, dzięki czemu instalacja szybko się zwróci. Auto pracuje bardzo dobrze, nie mam żadnych zastrzeżeń. Dodatkowo na instalacje mam dwa lata gwarancji na wszystkie podzespoły.
5,0
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik bardzo dobry do gazu. Instalacja dobrana w zakładzie Zavoli Winner. Spalanie nieznacznie większe niż na benzynie. Prosta regulacja zaworów, na klucz. Instalacja ma zrobione na razie 45 tys.km, po kolejnym przeglądzie wszystko ok. Wymienione filtry, wtryski w dobrym stanie. Bez uwag.