Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Spalanie w granicach 10l/100km w cyklu mieszanym. Przejście na LPG bez problemu, wkręcanie na wyższe obroty nie powoduje przelączenia na Pb. Instalacja BRC SQ 32, montaż w 2016r. przebieg 51 tys.km, zero problemów jesli chodzi o LPG. Także mogę polecić.
5,0
BMW X1 F48
Crossover 1.5 16d 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zakup tego auta to jedna z lepszych, mych decyzji. Kupiłem je nowe, natomiast w tym roku zamontowałem instalację gazową. Firma profesjonalna, z instalacją również brak jest problemów. Przebieg na lpg to ponad 15 tys km.
5,0
Saab 9-5 III
Sedan 2.0 Turbo 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalację gazową montowałem przy przebiegu około 140 tys. Na lpg przejechałem około 25 tys. Wszystko jest w porządku. Sam montaż profesjonalny, nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja idealnie dobrana do pojazdu. Sprawuje się niezawodnie. Przejechane na gazie około 150.000km.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Dacia Logan I
MCV 1.6 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Ogólna opinia na temat założone instalacji Zavoli Winner bardzo dobre. Instalacja zakladana przy przebiegu ok 130 tys.km jakieś 2 lata temu. Do dziś przebieg ok 40 tys.km. auto właśnie po kolejnym przeglądzie. Jazda głównie po mieście dość spokojna, mało dynamiczna, spalanie rzędu 9l/100km lpg, więc nie najgorzej. Najważniejsze w ocenie że serwis odwiedzam jedynie na...
5,0
Volvo V60 I
Kombi 2.0 D3 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Opinia bardzo pozytywna. Na lpg przejechane już 20 tys km. Wszystko jet okej. Instalacja pracuje poprawnie.
5,0
Renault Kangoo I
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja w środku Zavoli Winner, zakładana 2 lata temu. Przebieg do dziś 50 tys,km, spalanie w zależoności od obciążenia i warunków od 8-10l/100km. Zwrot kosztów montażu po niecałych 20 tys.km, mniej niż rok. To auto to nie wyścigówka, ale moc po montażu instalacji pozostała. Nie ma problemów z odpaleniem, przejściem na lpg, nawet przy wiekszych mrozach.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ ALBA. Miało być tanio i dobrze. I tak na razie jest. Instalacja ma już 40 tys.km przebiegu, na razie wszystko pracuje dobrze. Mapy spalania się nie rozjeżdżają, nie wywala checków, moc auta nawet przy pełnym obciążeniu pozostała bez zmian. Nie ma się do czego przyczepić. Oby tak dalej.
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zamontowaną mam instalację BRC Sequent 32. W mojej cenie sprawdza się ona bardzo dobrze, auto od samego początku jak ją zamontowałem nie zmieniło stylu pracy silnika. Auto stało się bardzo ekonomiczne, można na prawdę odczuć to po kieszeni. BRC godne jest polecenia.