Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Jeep Liberty
Terenowy 3.7 205KM 151kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
4,5
Peugeot 301
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Nawet wskaźnik dobrze działa. Chłopaki z Czakram odwalili naprawdę dobrą robotę. Instalacje sobie chwalę. Nie odczuwa się momentu przejścia na LPG.
5,0
Honda Stream
Minivan 1.7 i 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 188 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
5,0
Opel Corsa B
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
1.4 60 KM idealny do gazu!
5,0
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
1.6 z brc współpracuje bardzo dobrze. Mam już trzecia toyotę i wszystkie w lpg. Jestem zadowolony.
4,8
Opel Corsa D
Hatchback 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Założyłem do tego silnika brc sq i jestem zadowolony. Żona jeździ dość sporo i nie odczuwamy żadnych mankamentów. Spalanie bardzo ładne około 7l.
5,0
BMW Seria 7 E38
Sedan 750 i 326KM 240kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Trochę się bałem gazować auto przy takim przebiegu(ponad 220 tys km.), ale nie żałuję. Instalacja została dobrze dobrana i spasowana, dzięki czemu osiągi nie różnią się praktycznie od tych z jazdy na benzynie. Wizyty w serwisie raz do roku, na kontrolę filtrów i wtrysków. Jak na razie bez niespodzianek, wszystko działa poprawnie.
5,0
Audi A4 B6
Avant 3.0 V6 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Z mocnej jednostki nie uciekła moc. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalacja jak na razie nie sprawia żadnych problemów. Silnik pracuje równo spalania niewiele ponad 10 do 15 % większe niż na Pb. Warto poszukać dobrego warsztatu, a radość z jazdy pozostanie.
5,0
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Silnik pracuje bardzo dobrze, może dlatego że był kupiony nie od niemca staruszka co jeździł tylko do kościoła:) Auto po pierwszym właścicielu z udokumentowanym przebiegiem. Instalacja BRC zakładana zaraz po zakupie przy 160 tys.km na liczniku, zbiornik 650/61. Jak do tej pory jedynie wymiana filtrów i raz kontrolny serwis, nic poza tym
5,0
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 300 tys. km
użytkowana przez: 400 tys. km
Już 3 rok jeżdżę na tej instalacji i jak do tej pory nie ma z nią żadnych problemów. Dobrze wyregulowana, na wymianę filtrów jeżdżę raz na półtora roku (mniej więcej co 15 tys.). Spalanie w mieście mieści się do max 7-8 l.