Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 175 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
158 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
144 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
170 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
168 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Honda Odyssey III
Minivan 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jazda na LPG bez żadnych problemów, nawet z pełnym obciążeniem. Instalacja od BRC SQ P&D. Przechodzenie na gaz płynnie, nawet podczas mrozów, nie trwa to dłużej niż chwilę. Na trasie nie czuję spadków mocy, nawet przy dynamicznej jeździe, czy autostradzie.
5,0
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 155 tys. km
Instalacja BRC P&D, od montażu przejechane już blisko 150 tys.km. Instalacja montowana przy przebiegu 180 tys.km. Silnik po montażu LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem miał dokładny przegląd, drobny remont. Od tamtej pory nie do zdarcia. Sprawdza się zarówno w trasie jaki i w terenie. A LPG przy jego spalaniu generuje spore oszczędności.
4,5
Lexus GX
Terenowy 4.7 i V8 32V 238KM 175kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Bardzo fajne auto radzące sobie z terenem bez problemów. Silnik ma bardzo duży zapas mocy. Instalacja od Brc spisuje się dobrze, również w terenie. Z obsługą nie mam żadnych problemów.
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Montaż LPG po 4 latach od zakupu, auto od nowości. Silnik bez problemu przeszedł na inne zasilanie. Moc pozostała jak była, praca też moim zdaniem bez zmian. Spalanie większe w granicach 10% w stosunku do Pb. To moje pierwsze auto z LPG i pozytywne zaskoczenie.
5,0
Mercedes GLK
Off-roader 3.5 350 4MATIC 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik dobrze pracuje na gazie, spalanie benzyny było ok11-12l na 100 km, na gazie pali ok 14l. Montaż zwrócił mi się już praktycznie w całości po 20 tys.km. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Wyprzedzanie, przyspieszanie bez problemu, nie wraca nigdy na Pb, nawet jak wkręci się mocniejsze obroty.
5,0
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
Wszystko działa bez najmniejszego zarzutu.
4,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Samochód sprowadzony z instalacją LPG więc punkt "Właściciel Homologacji wg ITS" został wybrany losowo. W przypadku punktu "Jakość wykonanego montażu" sytuacja jest podobna aczkolwiek w dwóch poprzednich moich autach firma ALSA montowała i serwisowała instalacje w tym siłą rzeczy tylko serwisuje.
4,5
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Bardzo ładna kultura pracy.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 3d 2.5 Duratec ST 225KM 165kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 178 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Wykres z hamowni powiedział wszystko. Na gazie mam 10KM więcej niż na benzynie. Przegląd raz na rok i brak problemów z silnikiem po instalacji gazu.
4,5
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5 i 4WD 173KM 127kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 58 tys. km
Samochód ma sporo mocy przed montażem obawiałem się czy jakakolwiek instalacja sobie z tym poradzi. Wybór padl na BRC Sequent P&D. Jestem bardzo zadowolony na dzień dzisiejszy z decyzji. Auto super pracuje na lpg i nie odczuwam, żeby były jakieś problemy.