Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 175 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
158 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
144 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
170 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
168 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Lexus RX II
Terenowy 350 277KM 204kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 113 tys. km
wahałem się pomiędzy BRC a Stag przekonałem się na BRC jak przejechałem się Dodge Challenger z instalacją BRC
5,0
Audi A8 D3
Sedan 3.7 V8 280KM 206kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 231 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Podeszło do tego silnika BRC P&D. Moc pozostała bez zmian. Przyspieszenie, wyprzedzanie, wkręcanie obrotów ok. Spalanie trochę większe choć nieznacznie. 2l wiecej gazu to tyle co nic.
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
5,0
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 29 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja gazowa zamontowana u mnie to Brc P&D. Przejechałem na niej ponad 20 tys km. Z wyboru oraz sposobu montażu jestem zadowolony. Nie zauważyłem żadnych mankamentów. Jakość bardzo dobra.
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Przebieg do teraz na lpg 43 tys.km. Dwa przeglądy, obejmujące wymianę filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie w granicach 13-14l/100km, także niewiele więcej niż Pb, ale za to dużo taniej. Koszt montażu szybko się zwraca.
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
5,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.
5,0
Infiniti FX I
Terenowy 4.5 i V8 32V AWD 319KM 235kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 255 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż LPG to był dobry wybór. Instalcja BRC P&D zwróciła się po niecałych 20 tys km. Spalanie wychodzi mi ok 13-14l/100km. Moc i dynamika zostały na swoim miejscu. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Miałem obawy przed montażem lpg do tego silnika, ale jak się okazało niepotrzebnie. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Dalej jazda jest bardzo płynna, silnik pracuje równo. Nie ma spadków, ani większych skoków nawet przy mocniejszym dodaniu gazu. Instalacja BRC P&D zdała egzamin.
5,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km