Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 175 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
158 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
144 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
170 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
168 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Lexus GS III
Sedan 4.3 283KM 208kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Dobra instalacja, niezawodna. Minus dwa parownik zamiast jednego mocniejszego
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja działa poprawnie, serwisowana co 15 tys. km. Ustawiony dotrysk paliwa rzędu 20% powyżej zakresu 2900 obr/min. Obrócz wymian filtrów i sprawdzaniu ustawień składu mieszanki nic nie robione. Montażyska zaskoczony że jeszcze to działa, montują a nie wiedzą co montują, na szczęście sam kiedyś się tym zajmowałem (montażem instalacji) więc wiem co nieco o BRC, w końcu...
5,0
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 184 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Zero problemów z instalacja LPG
5,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 128 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Serwisy autoryzowane nie potrafiły wyregulować instalacji poprawnie. Stale świeciła się kontrolka check engine z uwagi na duży rozjazd na korektach krótko i długoterminowych. Poradził sobie z tym Rteam i od ponad roku auto chodzi absolutnie idealnie. Jedyna różnica pomiedzy benzyną i LPG występuje przy ruszaniu w korku - płynnniejsze jest na benzynie, LPG z leciutkim...
5,0
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Instalacja zachowuje się prawidłowo w aucie nie ma żadnych problemów takich jak szarpanie itp. Montaż wykonany z zachowaniem bardzo wysokiej estetyki nic nie wisi luzem jak u poprzedniego gazownika zakładałem instalacja jest w miarę możliwości pochowana. Polecam warsztat
5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
5,0
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik dobrze współpracuje z instalacją. Nie widzę ani spadku osiągów, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie unormowane po ok 2 tys.km, od tej pory utrzymuje się na stałym poziomie. Wizyty w warsztacie jedynie na przeglądy, jak na razie zaledwie 2. Instalacja BRC SQ P&D .
5,0
Ford Galaxy I
Van 2.3 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu, ładnie wkręca się na obroty, nie ma szarpania nawet jak się mocniej doda gazu, czy odpala na zimnym. W zimie przy niskich temperaturach też nie było żadnych problemów. Co najważniejsze pozostała moc. Zamontowana instalacja BRC SQ P&D. Właśnie wybilo na liczniku 100 tys. km bez usterek.
5,0
Chevrolet Captiva I
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Moc auta zachowana, instalacje nie stwarza żadnych problemów. Dobrze się prowadzi, szybko przechodzi na LPG, serwis co 15 tys.km, obecnie już po gwarancji. Wymiana jedynie filtrów. Wtryskiwacze i reduktor bez uwag.
4,5
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Przejechałem na instalacji dobre 120 tys km. Przez cały ten okres nie było żadnych problemów instalacja dobrze sobie radzi z tym silnikiem. Nie ma żadnego przymulania na gazie. Osoby które jeżdżą na pb wiedzą ile ten potwór potrafi spalić dlatego montaż jest tu wskazany.