Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 175 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
158 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
144 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
170 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
168 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Mazda CX-9
SUV Facelifting 3.7 V6 277KM 204kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
5,0
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Gaz zamontowany po dotarciu silnika. Spadków mocy nie zauważyłem, komfort jazdy też się nie zmienił. Instalacja BRC SQ P&D
5,0
Hummer H2
Standard 6.0 V8 329KM 242kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 117 tys. km
BRC SQ P&D bardzo ładnie współpracuje V8. Po przełączeniu na lpg praktycznie nie odczuwa się żadnego spadku mocy ani nic z tych rzeczy. Spalanie bardzo zadowalające.
5,0
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
silnik pracuje tak samo jak na benzinie. niemialem jeszcze zadnego problemu z instalacja wszystko daiala tak jak powinno dzialac
4,0
Toyota Sienna II
Minivan 3.3 i V6 24V AWD 233KM 171kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pracuje tak jak do tej pory, tylko portfel lżejszy. Założyłem BRC P&D bo takie instalacje miały nasze flotowe auta i sprawowały się nieźle. Nie żałuje decyzji. Moc została, silnik pracuje cicho, nie ma żadnych problemów z przechodzeniem na gaz bez względu na warunki.
5,0
Renault Kangoo II
Express 1.6 16v 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zrobiłem instalkę LPG BRC z po rekomendacji znajomego. Jak na razie same oszczędności, silnik dalej pracuje normalnie, spalanie w normie ale koszty dużo niższe. Sam montaż odbył się szybko na umówiony termin - 2 dni i auto było do odbioru.
5,0
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 82 tys. km
Jestem zadowolony z brc sq założonej w moim landku. Jeżdżę sporo terenowo i koszty paliwa mówią same za siebie. Na lpg wychodzi mnie to tużo taniej, a fun z jazdy mam taki sam. Brc ładnie współpracuje z moim silnikiem. Nie ma spadków mocy.
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 98 tys. km
Jeżdżę dość sporo, instalacja brc już dawno mi się zwróciła. Serwisuje ją tak jak mi mówili, nic jeszcze się nie działo złego. Silnik ładnie pracuje, nie odczuwam żadnych spadków mocy. Spalanie bardzo dobre.
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Gaz zakładałem niedawno- jakieś pół roku temu, BRC Sequent P&D. Jak na razie wszystko chodzi aż miło. Silnik pracuje normalnie jak dawniej, spalanie zwiększyło się może o 10% w zależności od jazdy czasem dochodzi do 20% ale i tak mieści się w normie. Ja jestem zadowolony