Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
5,0
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 53 tys. km
Silnika bardzo ekonomiczny, jeździ się przyjemnie i komfortowo. Na instalacji, konkretnie model Kit Alba zrobiłem ponad 50tys km. Nie mam żadnych technicznych problemów. Inwestycja już zwrócona. Montaż bardzo okej.
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pierwsza ocena po przejechaniu 30 tys.km na plus. Żadnych problemów z silnikiem. Dobrze zniósł montaż LPG. Ładnie przyspiesza, nie szarpie, nie ma problemów z odpaleniem i przejściem na LPG. Instalacja Kit Alba. Montaż przy przebiegu 155 tys.km.
5,0
Chevrolet Aveo T250
Hatchback 3d 1.2 DOHC 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, tankując lpg na stacji już są oszczędności w portfelu. Na instalacji już przejechałem ponad 30tys km. Wrażenia są pozytywne, nie przerywa, moc jest. Ogólnie jestem zadowolony. Instalacja Brc Kit Alba.
4,5
Toyota Aygo II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto mam co prawda dopiero dwa lata ale już pierwsze wnioski mogę wyciągnąć. Na lpg zrobiłem już ponad 35tys km, serwisy też już mam 2 za sobą. Z lpg jestem zadowolony, wszystko spisuje się dobrze. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.6 i 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG. Moc pozostała, sprawnie przechodzi na LPG, nie ma szarpania, wszystko jest tak jak być powinno. Najważniejsze że nie ma żadnych problemów zimą, zwłaszcza z odpalaniem. Instalacja BRC KIT Alba.
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Założona instalacja BRC Kit Alba z lubryfikacją. Auto wykorzystywane jako służbowe. Przez ponad rok przejechało ok 60 tys. km. Serwisowane regularnie co 15 tys.km. Żadnych usterek, raz regulowane zawory. Silnik pracuje bez zarzutu, nie traci mocy nawet w trakcie wyprzedzania. Instalacja i sam montaż bez zarzutu.
5,0
Daewoo Korando
Standard 2.0 i 16V 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Silnik z lpg bardzo dobrze sprawdza się w terenie - nie brakuje mu mocy. Instalacja jaką zamontowano to Kit Alba - radzi sobie bez problemów. technicznie nie odczuwam żadnej różnicy z lpg, jedyni o czym pamiętam to serwis instalacji. Na lpg zrobiłem ponad 40tys km.
5,0
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Na lpg przejechałem już ponad 50 tys km i stwierdzam, że montaż instalacji był bardzo dobrym pomysłem. Nic mi sie nie psuje, jedyne o czym pamiętam to regularny serwis. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z lubryfikacją montowana do silnika 2.0 przy przebiegu 110 tys.km. Od ego momentu dołożyłem jeszcze 50 tys.km. Pracę silnika oceniam bardzo dobrze. Nie było i nie ma żadnych problemów. Nawet przy jeździe w terenie i mocniejszym dodawaniu gazu wzrasta jedynie spalanie. Silnik pracuje bez zmian.
5,0
Chevrolet Aveo T300
Sedan 1.6 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz (instalacja KIT ALBA). Nic nie skacze, nie przełącza na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 10l/100km o oceniam jak bardzo dobry rezultat. Żadnych problemów