Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.
5,0
Opel Corsa D
Hatchback 1.4 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Jak na Corsę to mało popularny silnik, ale do gazu podpasował dobrze. Założona instalcja BRC SQ 32. Praca silnika poprawna, nic się złego nie dzieje. Przez ponad 30 tys.km jedynie wymiana filtrów i sprawdzenie ustawień podczas przeglądów.
5,0
Toyota Avensis Verso
Verso 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Z wyboru auta jestem bardzo zadowolony, sprawdza się. Ze spalania również, sama instalacja gazowa firmy Brc robi swoją robotę. Na gazie przejechałem ponad 20 tys km. Nic niepokojącego się nie dzieje. Wybór możliwości lpg uważam, za słuszny.
5,0
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic Facelifting 1.6 16v 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, spalanie na lpg jest zadowalające. Technicznie wszystko spisuje się bez zarzutu. Na lpg przejechałem ponad 50 tys km, jedyne o czym pamiętam to wymiana filtrów.
5,0
Volvo V50
Kombi 2.0 F 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik zagazowany przy 100tys przebiegu, instalacja Kit Alba.Po montażu żadnych problemów. Jazda normalnie jak przed montażem instalacji. Nie ma żadnego szarpania, przechodzenie na Pb czy problemów z odpalaniem zimą, a tego się obawiałem. Wszystko jest tak jak być powinno.
5,0
Chevrolet Kalos
Hatchback 1.4 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 28 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, silnik 1,4 w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auto użytkuję głównie w mieście, to była przyczyna montażu lpg. Gazownik zamontował mi instalacją Brc Kit Alba. Montaż przebiegł prawidłowo, sama instalacja nie sprawia żadnych problemów. Na lpg przejechałem już prawie 30 tys km.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 14 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Bardzo zadowolony polecam
4,5
Kia Rio II
Hatchback 5d 1.6 i 16V 112KM 82kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 159 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Zamontowałem sprawdzoną instalację BRC Kit Alba u sprawdzonego gazownika. Wszystko starannie zamontowane i dobrze zestrojone. Auto ładnie pracuje na wolnych obrotach, nie przełącza się na pb przy dynamicznej jeździe. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 260 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zakładana Kit Alba. Silnik dochodzi do 300 tys.km, w tym 30 na LPG. Nie mam żadnych problemów z jego pracą. Instalację przyjął bez problemu, jeździ jak dawniej tylko taniej.