Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
5,0
Peugeot 301
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 117 tys. km
Rewelacja, nie widzę żadnej różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie. Jak widać silnik dobrze znosi gaz. Różnica w spalaniu jak i w mocy dla mnie jest nieodczuwalna.
5,0
Kia Shuma II
Hatchback 1.6 i 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Kit Alba. Auto miało w momencie montażu 250 tys. udokumentowanego przebiegu. Silnik po remoncie bardzo dobrze przyjął gaz. Nie mam absolutnie żadnych problemów. Szybko się przełącza, nawet przy niskich temperaturach. Spalanie w granicach 9-10l/100km. Bardzo oszczędnie przy tym silniku
5,0
Smart Fortwo I
Coupe 0.7 72KM 53kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Auto użytkuję już 5 lat, w tym 2 lata na lpg. Ogólnie zrobiłem około 50tys km, w tym 29tys na lpg. Wnioski moje są dobre. Autem jeżdżę praktycznie codziennie po mieście, spalanie bardzo mnie zadowala. Instalację gazową jaką mam to Brc Kit Alba. Jestem zadowolony z samego montażu jak i eksploatacji. Silnik bardzo ekonomiczny.
5,0
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Założona instalacja Kit Alba. Przebieg do dziś ok 30 tys.km. Wizyty w warsztacie jedynie serwisowe. Silnik pracuje bez zarzutu, jazda nawet bardzo dynamiczna nie wpływa na moc. Cały czas pracuje na LPG. Odpala bez problemu i szybko przechodzi na gaz, nawet przy bardzo niskich temperturach.
5,0
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem po drugim serwisie z instalacją lpg. Wszystko przebiega pomyślnie, gazownik wymienił filtry i jest okej. Na lpg przejechałem 30tys km. Nie mam żadnych uwag. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawdza się mega dobrze. Żadnych problemów. Spalanie porównywalne do benzyny ok 12L mieszany. Po mieście do 14L. Przyspieszenie identyczne, sprawdzone 0-100 ok 9,5s na benzynie lub gazie.
5,0
Fiat Linea
Sedan 1.4 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja Kit Alba, założona przy przebiegu 90 tys.km. Do tej pory przejechałem już blisko 25 tys. Z obserwacji z jazdy: auto nie straciło na dynamice, dobrze się zbiera, po trasie też nie ma problemów. Chodzi cały czas na gazie, nawet jak gwałtownie podkręce obroty i przyspieszę nie przechodzi na benzynę. Jednym słowem silnik gaz przyjął dobrze.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.6 MPI 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dość świeżo założona KIT ALBA. Do dziś przejechane ok 10 tys.km. Ale jak na razie zero problemów, nawet przy niskich temperaturach. Silnik pracuje równo, bez szarpania, przy przełączaniu na gaz przechodzi płynnie.
5,0
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 99 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Silnik moim zdaniem bardzo dobry do lpg. Ma fajną kulturę pracy, dobry moment obrotowy. Na lpg przejechałem już ponad 30 tys km, wrażenia się pozytywne, nic złego się nie dzieje. Sam montaż przeprowadzono sprawnie i solidnie. Doradzono mi instalację Brc Kit Alba, nie sprawia mi problemów.