Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
4,5
Kia Rio IV
Hatchback 5d 1.2 DOHC 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Od wyjazdu z Salonu na LPG, żadnych problemów. Tylko serwisy, użytkowana głównie na nauce jazdy.
4,5
Volkswagen Polo V
Hatchback 5d 1.4 85KM 63kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: BRC
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Średnie zużycie LPG na poziomie 8l/100km przy jeździe z prędkością do 120km/h, przy klimie wzrasta do 9l. Robocza pojemność butli 36l, co wystarcza na około 450km jazdy. Zmiana Benzyna/LPG nie odczuwalna. Butla gazowa w miejscu koła zapasowego, koło zapasowe w bagażniku przy zdemontowanej półce. Szkoda że nie ma dojazdówki tylko koło pełnowymiarowe, bo pólka mogła by się...
4,5
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 113 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
BRC rewelacja dla silnika TSI 1.8 160KM CDAA. Przejechałem ponad 160 tys.km na gazie i auto śmiga jak trzeba. Lać gaz i jechać. Dbać o wymianę oleju i wymianę filtrów , no i regularnie serwisować gazową instalację. Fakt faktem, że przed montażem gazu był robiony remont silnika ze względu na duże spalanie oleju. Po remoncie silnik nie bierze oleju do tej pory a więc 160 tys.km.
5,0
BMW X1 E84
Crossover sDrive18i 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Brak zastrzeżeń - jestem zadowolony. mam go w 2 bmk-ach. montaż w tym samym warsztacie - CZAKRAM TARNÓW
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
warto zapłacić za brc
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
warto zapłacić za brc
5,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 999 tys. km
użytkowana przez: 999 tys. km
Super
5,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 999 tys. km
użytkowana przez: 999 tys. km
Super
4,5
Smart Forfour I
Hatchback 1.5 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja świetna ale nie dajcie się wpuścić w "instalacje lubryfikacyjną" typowa ściema. Poza tym instalacja absolutnie bezawaryjna serwisowana co 10-15 tyś km wymiana filtrów uzupełnienie płynu do smarowania i .. tyle. Straszyli że po 50 tyś wypalą się zawory, padnie głowica ale chyba Smart tego nie usłyszał i przejechał na gazie 150 000 :) teraz kończy się legalizacja...
5,0
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
OK