Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
5,0
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Autem z instalacją gazową jeżdżę co prawda rok czasu i zrobiłem ponad 20 tys km ale mogę powiedzieć, że wybór takiego paliwa był słuszną decyzją. W tym momencie auto ma przejechane około 50 tys. Silnik pracuje bardzo dobrze, nie faluje, nie szarpie. Instalacja gazowa jaką mi zamontowano to Brc Kit Alba. Do tej pojemności silnika w sam raz. Montaż również fachowy!
5,0
Skoda Citigo
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto bardzo komfortowe, w mieście spisuje się bez zarzutu. Silnik nie sprawia problemów zarówno na lpg, jak i pb. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Z wyboru jestem zadowolony, jeździ się płynnie. Spalanie na dobrym poziomie, nie mam do czego się przyczepić.
3,5
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 165KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jak ustaliłem u innych gazowników w samochodzie został zamontowany zbyt mały reduktor. Podczas wielu reklamacji monter wskazywał na konieczność wymiany wszystkich 4 cewek zapłonowych. Ponadto szef serwisu nigdy nie miał czasu na diagnozę w ramach gwarancji. Zdecydowanie nie polecam. Właściciel lubi jedynie porozmawiać i opowiadać bajki mało wiedzącym.
5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Auto bardzo komfortowe, jeździ się bez zastrzeżeń. Silnik bardzo elastyczny i nie sprawia problemów w przypadku lpg. Średnie spalanie lpg to 13 l/100km. Instalacja Brc P&D, pracuje dobrze.
5,0
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Seguent ALBA, montowana przy przebiegu 70 tys.km. Obecnie przebieg to 30 tys.na lpg. Wszystko pracuje bez zarzutu. Montaż już się zwrócił, spalanie w granicach 8-9 l, na gazie praca bardzo dobra
5,0
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik dobrze zniósł gaz, mimo że zakładany był przy przebiegu pow. 200 tys.km. Instalacja (BRC SQ 32) zwróciła mi się już przy przebiegu ok 20 tys.km. Średnie spalanie wychodzi mi ok 10l w zależności od "załadunku". Auto dalej dynamiczne, nic nie straciło na swojej mocy.
4,5
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d Facelifting 2015 116i 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Silnik bardzo elastyczny, ma fajne przełożenie. Instalacja jaką mi zamontowano to Brc Sequent 32. Spisuje się bardzo dobrze. Przejechałem ponad 20 tys km. Nie odczuwam żadnej różnicy na lgp.
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 149 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto świeżo zagazowane. Decyzja padła na BRC Sequent 32. Silnik 1.8t według mnie bezpieczny do zagazowania. Wszystko ładnie wystrojone auto ładnie pracuje. Mam nadzieję, że nic mu się nie poprzestawia i będzie tak do końca.
4,5
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Kit Alba od 2 lat. Przez cały okres użytkowania nie miałem potrzeby wymiany żadnego podzespołu. Regularne przeglądy i instalacja cały czas pracuje jak trzeba. Zwrot instalacji był już po roku czasu . Jak dla mnie jest udana instalacja i warto w nią zainwestować.