Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
4,5
Renault Clio IV
Grandtour 1.2 16V 73KM 54kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji BRC Sequent 32 w moim Clio Grandtour. Auto z niedużym silnikiem bo 1.2 16V ale za to w połączeniu z lpg jest bardzo ekonomiczny. Spalanie 8l gazu w trasie 7l bardzo duże oszczędności z jazdy.
5,0
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 22 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Auto kupiłem praktycznie nowe, odrazu z myślą zakłądania instalacji lpg. Zagazowałem je półtora roku temu, założyłem instalację Brc Sequent 32. Zrobiłem na niej już prawie 30tys km. Instalacja spisuje się bez zarzutu, silnik pracuje równo. Jestem zadowolony ze spalania, oszczędności są!
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Instalację lpg już eksploatuję ponad 3 lata, zrobiłem około 50tys km. Instalacja założona Brc Kit Alba. Na przeglądzie i serwisie nie stwierdziłem żadnych mankamentów i problemów. Silnik pracuje równo, nie szarpie, nie ma wycieków. Ogólnie jestem bardzo zadowolony!
5,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 265 tys. km
Polecam wszystkim te silniki... są idealne do gazu. Mój przejechał na gazie 265000 km i wszystko jest ok. Trzeba pamiętać o serwisowaniu i dbaniu o auto - to podstawa.
5,0
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto pracuje bardzo ładnie, spalanie w mieście ok 10 L (dość ciężka noga) Na drogach krajowych wojewódzkich średnio ok 9.5 L Drogi expresowe ok 9 L prędkości do ok 120 130 km/h Autostrady przy prędkościach ok 160 - 170km/h spalanie ok 13 L
5,0
Nissan Almera II
Hatchback 1.8 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 83 tys. km
Silnik w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auta używam głównie o pracy, na zakupy i w drodze do szkoły z dziećmi. Instalacja jaka jest założona to Brc Kit Alba. Technicznie spisuje się bez problemów, auto uważam za mało awaryjne. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, oszczędności na paliwie w portfelu są widoczne.
5,0
Volvo C30
Hatchback 3d 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Zarówno z auta jak i zamontowanej instalacji jestem bardzo zadowolony. Na lpg zrobiłem już prawie 30 tys km. Stwierdzam, że fachowcy spisali się na medal. Instalacja jaką zamontowali to Brc Kit Alba, jest bardzo ekonomiczna. Jestem zadowolony!
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 79 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto bardzo komfortowe, mające kopa i zryw. Moc silnika zupełnie wystarcza ma moje potrzeby. Instalacja lpg zamontowana firmy Brc, model Kit Alba. Sprawuje się bardzo dobrze, jedyne co pamiętam to serwis + tankowanie:D Spalanie oceniam jako dobre, pod względem eksploatacji nie mam problemów!
4,8
Nissan Tiida
Hatchback 1.6 i 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Ostatnio trochę odczuwam wibracje. Mimo lubryfikacji trzeba regulować zawory, co w tym modelu jest niestety bardzo kosztowne. Jazda na benzynie natomiast tego nie wymaga. Tak więc instalacja może się nie zwrócić nawet po 50 tys., jeśli trzeba regulować zawory.
5,0
Citroen C5 I
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 602 tys. km
Silnik na instalacji BRF FLY SF pracował po prostu perfekcyjnie, nie dało zauważyć się jakichkolwiek różnicy w mocy. Nie było z ta instalacją najmniejszych problemów oraz spalanie bylo małe.