Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 175 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
158 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
144 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
170 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
168 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Seat Altea
Standard 1.8 TSI 160KM 118kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zdecydowalem sie na instalacje jestem zadowolony. kasa o polowe mniejsza a naprawde nie czuc roznicy. poco przeplacac skoro mozna oszczedzac i nie czuc roznicy? to nie fura wyscigowa wiec jes naprawde super. instalowalem brc w energy gaz polska. na 2 dzien mialem fure gotowa. mam ogolnopolska gwarancje bez limitu kilometrow. zdecydowanie polecam do seacika 1.8
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc do silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione.
4,5
Dodge Ram II
Pick Up 5.9 250KM 184kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Zalozylem w swoim v8 brc. instalacje zalozyl Energy gaz polska. jest to solidna firma i przyzam szczerze zdziwilem sie. teraz to moj ramik dopiero zaczol zapierdzielac. wczesniej zamulal jak nakoksowany. na gazie jest poprostu miodzio. zarowno osiagi jak i ceny jakie wkladam w jazde sa super. a wiadomo ile pali taki ram. brc to jedyne sensowne rozwiazanie. Polecam egp bo...
5,0
Toyota RAV4 II
MPV 1.8 VVTi 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jestem bardzo zadowolony. Warto trochę dołożyć i zakładać instalacje z wyższej półki. W poprzednim aucie miałem instalacje Stag i to jest pomyłka w porównaniu z BRC.
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 520 i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 523i 190KM 140kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,5
Hummer H3
Standard 5.3 300KM 221kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
IDEALNA INSTALACJA I NAWET MÓJ MECHANIK STWIERDZIŁ ŻE PROFESJONALNIE ZAŁOŻONA NAPRAWDĘ POLECAM
5,0
Toyota Highlander I
SUV 3.3 i V6 24V 215KM 158kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja droga ale warta ceny. Montowana we Wrocławiu ABARCIE przy Krzemienieckiej Wrażenia dotyczące przebiegu montażu poprawne. Mogę polecić.
5,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Rover 75
Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jestem bardzo zadowolony ! Koszt gazu przy cenie 2,89zł /l - 0,30 zł, dochodzi jeszcze koszt benzyny nie więcej niż 1,5 % lato 3-4% zima , ale zależy to od rodzaju tras ..