Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 99 tys. km
Instalacje mam już parę dobrych lat i do dzisiaj mnie nie zawodzi. Zagazowałem auto przy przebiegu 150 tys i na gazie zrobiłem również już dobre 100 tys i nadal wszystko chodzi jakby dopiero co założona było. Brc ma bardzo solidne części i to jest dla mnie potwierdzone.
5,0
Opel Zafira C
Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Zakład jak na razie odwiedziłem raz - przy montażu i regulacji. Założona instalacja - BRC SQ 32, zbiornik Stako 630/47. Spalanie w normie podanej przez zakład, sprawdzane na trasie i w mieście. Silnik pracuje poprawnie, bardzo równo zarówno na gazie, jak i na benzynie. Nie ma żadnych skoków, szarpnięć.
5,0
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Praca silnika po montażu LPG praktycznie nie różnie się od tego co było na PB. Spalanie nieznacznie większe niż benzyny, na mieście trochę większe ale to normalne. Jak na razie przejechane 10kk km i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Szybko odpala, szybko się przełącza na lpg. Nic do zarzucenia nie mam
5,0
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zamontowana instalacja Zavoli Zeta. Tania, ale bardzo dobrze sprawdza się przy tym aucie. Silnik od momentu montażu pracuje poprawnie, równo nie ma szarpania, skoków itp. Spalanie LPG w normie podanej przy montażu. Jak na razie jazda bezusterkowa, a jedyna wizyta w serwisie na przegląd i wymianę filtrów.
5,0
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
Dobry, niemiecki silnik robiący duże przebiegi. Z autem nie mam problemów, robię długie trasy. Instalacja lpg to Brc Kit Alba, z silnikiem współpracuje bardzo dobrze, spalanie niskie.
4,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja gazowa BRC SEQUENT 32. Na razie przejechane 11 000 km bezproblemowo. Auto jeździ poprawnie, a tankowania naprawdę przyjemne. Kontrola luzów zaworowych co 20 tysięcy i powinno być OK. Na szczęście regulacja tylko na śrubkę więc koszty to tylko uszczelka plus robocizna.
5,0
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Ten silnik łyka LPG jak młody pelikan. Spadek osiągów odczuwalny tylko I biegu. Na benzynie gumy piszczą "z gazu", na LPG już nie, ale na V biegu kręci do 6 tys. na obu paliwach. Prawdopodobnie kwestia bezwładności w doborze parametrów w sterowniku instalacji i pojemności węży gazowych (gazmajster przewodów nie żałował). Szkoda, że kolektor nie był demontowany. Jedna wkrętka...
4,5
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.7 i V6 24V 4WD 173KM 127kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: LOVATO
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
5,0
Fiat 500 II
CC 1.2 i 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 41 tys. km
Moim zdaniem idealne auto na codzienną jazdę po mieście. Autem jeżdżę głównie do pracy, instalacja lgp to Brc Kit Alba. Zarówno z silnikiem jak i instalacja nie mam żadnych problemów. Jestem zadowolony z montażu!
4,5
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 38 tys. km
BRC jest sprawdzoną firmą więc nie bałem się montażu tej instalacji. z 2 litrowym silnikiem bardzo dobrze sobie radzie, nie narzekam na żadne spadki mocy czy też jakieś inne problemy z autem. Zdecydowanie jest jedną z tańszych w utrzymaniu co jest istotną rzeczą. Polecam