Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Mazda CX-7
SUV 2.3 244KM 179kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
świetna instalacja po przejechaniu 100 tys km auto jest nadal w świetnej kondycji. A koszta instalacji już dawno się zwróciły. polecam
5,0
Opel Astra J
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 29 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik dobrze dogaduje się z instalacją. Pod maską mam instalkę Zavoli od jakiś 2 lat, w ciągu 2 lat zrobiłem jakieś 55 tys. km. U gazownika tylko na przeglądy. Filtry wymieniam co 10 tys tak dla pewności. Jak na razie wszystko działa idealnie.
4,5
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.8 316 i 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 76 tys. km
juz sporo km zrobiłem na gazie i auto ma też swoje lata a;e nadal sprawuje się świetnie. gaz jest odpowiednio serwisowany i przez co nie ma żadnych niespodzianek.
4,5
Hyundai Genesis I
Sedan 3.3 262KM 193kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 128 tys. km
użytkowana przez: 58 tys. km
brc ma świetne instalacje, które sobie radzą z takimi pojemnościami. Przy takiej mocy nawet nie odczuwam jakichś spadków na lpg.
5,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja (BRC SQ 32) zakładana była zaledwie 3 m-ce temu, ale zrobiłem już na niej blisko 5 tys km. Sprawdzona w różnych warunkach i na różnych drogach. Z moich obserwacji silnik pracuje równo, praktycznie tak samo jak na benzynie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
4,0
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 86 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
4,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 79 tys. km
Auto kupiłem jako nowe z salonu, po przejechaniu 40 tys zamontowałem instalację gazową od BRC, auto robi dużo kilometrów dziennie, brc bardzo dobrze sprawdza się w takich silnikach.
5,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 64 tys. km
użytkowana przez: 74 tys. km
Mondeo to mój 3 Ford i jak zawsze jestem z niego zadowolony. Silnik zagazowałem po 60tys km, do tej pory przejechałem jakieś 70tys na lpg i nie mam problemów z autem i instalacją. Instalacja Sequent 32 od Brc, moim zdaniem jedna z żywotniejszych instalacji...
4,5
Toyota Yaris I
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 156 tys. km
użytkowana przez: 103 tys. km
Auto kupiłem już z założoną instalacją brc blitz. Po serwisie u gazownika powiedział, że to jedne z najżywotniejszych instalacji. Myślę, że sam fakt zrobienia na niej 110 tys km może również to poświadczyć