Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.25 Duratec 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 70 tys. Miało być budżetowo, bo nie wiadomo było ile jeszcze nim pojeżdżę. A okazało się na tyle dobre i tanie w utrzymaniu, że zostało do dziś. Sama instalacja i silnik bez zarzutu. Niskie spalanie, żadnych fiksacji, zero problemów.
4,5
Hyundai Genesis I
Sedan 3.3 262KM 193kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 31 tys. km
Posiadam zamontowaną instalację BRC P&D. Można powiedzieć, że instalacja świeżo wsadzona, jestem po 2 serwisach, wszystko zostało już zestrojone na gotowo. Auto fajnie przyjęło montaż nie było żadnych problemów podczas pokonywania pierwszych kilometrów. Wydaje mi się, że to był dobry wybór.
5,0
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Panowie z firmy znają się na swojej pracy. Zleciłem im poważną robotę, zagazowania Dodge ram. Silnik spory, bo 5,7 401km - na prawdę ma kopa. Panowie doradzili mi instalację Brc P&D - inwestycja opłaciła się. Koszt instalacji już się zwrócił, silnik ma moc, a oszczędności są!
4,8
Peugeot 301
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
5,0
Fiat Albea II
Sedan 1.2 i 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu. Na nic nie mogę narzekać. Przejechane na instalacji Zavoli mam już blisko 30 tys.km. Nic nie szarpie, nawet jak naglę wkręcę na większe obroty. W zimie też odpalał bez problemu. Podobnie po dłuższym postoju. Instalacja spełnia moje oczekiwania
4,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
instalacja kupiona w salonie, puki co bezobslugowa, bez roznicy w jezdzie, to moje 3 auto na gazie, do tej pory przejechane ponad 250 tys na podtlenku, i oby tak dalej
5,0
Volvo V50
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 66 tys. km
Auto bardzo komfortowe i rodzinne. Silnik ma wystarczającą moc jak na moje wymagania. Instalacja lpg zamontowana w 14r. Model Kit Alba od Brc. Przejeździłem 3 lata i nie mam żadnych problemów. Spalanie około 10% większe od Pb - dla mnie dobry wynik.
4,5
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 81 tys. km
5,0
Kia Rio II
Hatchback 5d 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Auto odkupione z firmy, założona instalacja Zavoli Winner. Koszt zmieścił się w 2 tys. zł. Silnik sprawuje się bardzo dobrze. Auto znam od podszewki i nie widzę żadnego spadku mocy, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie w normie, brak problemów przy wkręcaniu na wysoki obroty.
4,5
Honda Stream
Minivan 1.7 i 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km