Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
3,5
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu. Cicha praca, dobrze współpracuje z LPG. Sama instalacja Zavoli nie do zajechania. Spalanie niewiele większe od tego na Pb a koszty dużo mniejsze. Samo auto może demonem prędkości nie jest ale całkiem żwawo radzi sobie na LPG.
4,5
Seat Toledo II
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bez problemowo.
4,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja dobra, spadek mocy minimalny, jednak spalanie. Miała palić 8 litrów a paliła 8,5 niby nie dużo ale jednak. Fakt że kalibrowana komputerem podczas postoju, nie wiem czy tak powinno być czy nie. Ogólnie bardzo dobrze. W Clio butla zajmuje 1/3 bagażnika ale jakoś przez pół roku nie było sytuacji w której zabrakło mi miejsca. Oszczędność duża opłaca się montować LPG!
5,0
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik przyjął dobrze LPG (BRC SQ P&D). Cicha praca, dobra dynamika, nie ma problemów z odpalaniem, wkręcaniem na wysokie obroty. Na gaz przełącza się szybko, nie ma znaczenia temperatura ani czas postoju. Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Uważam, że zakład w którym montowałem odwalił dobrą robotę.
4,5
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bardzo dobrze mi się sprawuje instalacja BRC Sequent 24, Auto zagazowałem zaraz po kupnie i uważam że to było dobre rozwiązanie w moim przypadku gdzie pokonuję dość spore trasy. Jestem bardzo zadowolony z instalacji i mogę ja polecić.
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 79 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto bardzo komfortowe, mające kopa i zryw. Moc silnika zupełnie wystarcza ma moje potrzeby. Instalacja lpg zamontowana firmy Brc, model Kit Alba. Sprawuje się bardzo dobrze, jedyne co pamiętam to serwis + tankowanie:D Spalanie oceniam jako dobre, pod względem eksploatacji nie mam problemów!
5,0
Renault Laguna III
Hatchback 2.0 16v 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
4,5
Dacia Logan I
Van 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Instalacja Zavoli w idealnym silniku mpi do zagazowania. Efekt jest jeden żadnych problemów z autem oraz instalacją, Spalanie bardzo niskie, oszczędności bardzo duże. Polecam wypróbować zavoli świetna alternatywa zastąpienia drogich i dobrych instalacji.
4,8
Nissan Tiida
Hatchback 1.6 i 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Ostatnio trochę odczuwam wibracje. Mimo lubryfikacji trzeba regulować zawory, co w tym modelu jest niestety bardzo kosztowne. Jazda na benzynie natomiast tego nie wymaga. Tak więc instalacja może się nie zwrócić nawet po 50 tys., jeśli trzeba regulować zawory.