Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Ford Fusion
Mikrovan 1.2 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Praca silnika na LPG poprawna. Nie odczuwam żadnej różnicy w jeździ czy odgłosach, pracy silnika. Nie ma problemów z odpalaniem, przechodzi na gaz szybko. Nawet przy gwałtownym dociśnięciu gazu czy przy wyprzedzaniu nie przechodzi na Pb. Instalacja Zavoli Winner, montowana w sierpniu.
5,0
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L2 2.0 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 114 tys. km
Vivaro na lpg zrobiłem już ponad 100tys km, praktycznie jest użytkowany w firmie. Wrażenia i odczucia są pozytywne, koszt inwestycji dawno już się zwrócił. Silnik i instalacja są w dobrej kondycji, serwis jest na bieżąco.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC KIT ALBA. Zakładana przy przebiegu 190 tys.km, do dziś przejechane ok 40 tys.km na LPG od 2016r. Wymieniane filtry, przy każdej wizycie serwisowej sprawdzane ustawienia i regulacja. Silnik pomimo sporego przebiegu dobrze współpracuje z instalacją. Jak do tej pory żadnych problemów.
4,5
Nissan Almera II
Sedan 1.5 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 132 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Jeżdżę na instalacji od roku czasu. Jestem bardzo zadowolony z samego montażu jak również z samej instalacji. Zdecydowałem się na BRC, ponieważ mają sprawdzone i wytrzymałe instalacje. Spadków mocny nie odczuwam, auto bardzo fajnie i płynnie pracuje po przełączeniu na gaz.
5,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 549 tys. km
Działa ok, sychole co jadą 190 na prostej,a potem wchodzą w łatwy zakręt w mieście z prędkością ślimaka na pewno nie mogą nim jeździć, ale jak ktoś jeździ płynnie i równo, na pewno się nie zawiedzie.
5,0
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Drugie auto gazowałem w tym warsztacie. W obydwóch instalacja BRC z dorzuconą lubryfikacją (nie wiem czy jest sens czy nie, ale dopłata nie była duża). Auto sprawuje się bez zarzutu. Jedyny, ale w sumie dość istotny minus to brak miejsca na pełne koło zapasowe, dlatego butla pomniejsza przestrzeń bagażową
5,0
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Gaz założyłem przy przebiegu 50 tys.km. Instalacja BRC SQ 32. Jak na razie jestem po drugim przeglądzie, jedynie wymiana filtrów. Silnik pracuje bez zarzutu i ku mojemu zdziwieniu nic nie stracił na swojej mocy, jeśli chodzi o przyspieszanie czy wyprzedzanie. Po założeniu gazu jeździ tak samo jak przed tylko taniej.
5,0
Dacia Sandero I
Stepway 1.6 LPG 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 133 tys. km
ok. średnie spalanie 9.4 l/100 km
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC KIT ALBA założona przy udokumentowanym przebiegu 81 tys.km. Silnik po montażu nie zaskakuje niczym negatywnym. Równa praca, dobrze się zbiera, przyspieszenie ok. Nie bierze oleju. Co do samej instalacji to również bez zastrzeżeń.
4,5
Kia Rio III
Hatchback 5d 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 32 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sequent 32 od roku czasu. Nie pokonuję aż tak dużo km więc instalacja dopiero bedzie miala drugi serwis ale nie zauważyłem żeby się coś z nią działo. Wszystko pięknie pracuje auto młode dobrze znosi gaz. Jestem bardzo zadowolony.