Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Bardzo ładna kultura pracy.
5,0
Smart Fortwo II
Cabrio 1.0 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 64 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Silnik w smarcie bardzo przyjazny lpg - brak jakichkolwiek problemów. Do jazdy po mieście nie brakuje mu mocy. Instalacja BRC Kit Alba - ekonomiczna i oszczędna. Gazownik zrobił kawał dobrej roboty, wszystko pracuje bez zarzutu.
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Na pokładzie od blisko 3 lat instalacja Zavoli zakładana przy udokumentowanym przebiegu 100 tys.km. Przejechane blisko 75 tys. żadnych usterek. Silnik pracuje poprawnie, moc jest jak przed montażem, przyspieszenie również. Ogólnie nie ma na co narzekać.
4,5
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Zamontowałem do swojego Audi instalacje firmy BRC Kit Alba. Bardzo dobra sprawdzona instalacja. Z tego co wiem już od dawna funkcjonuje na naszym rynku. Auto ma swoje lata ale daje radę z tą instalacją. Według mnie jeszcze dużooo pojeździ bezawaryjnie.
5,0
Saab 9-5 III
Sedan 1.6 Turbo 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
180 konny silnik spokojnie spełnia moje wymagania przy codziennej jeździe do pracy. Zamontowałem w nim instalację gazową Brc Kit Alba - robi ona swoją robotę. Oszczędności jak najbardziej są. Ogólnie jedzi się komfortowo, bez problemów. Auto bardzo fajne.
5,0
Volvo C70 I
Cabrio 2.0 20V 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Silnik bardzo dobrze radzący sobie z lpg. Zrobiłem już na lpg ponad 40tys km i jeździ się bardzo dobrze. Instalacja gazowa Brc Kit Alba - prosta w obsłudze i w serwisowaniu.
3,8
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 V6 (320) 224KM 165kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Witam wszystkich.Slowem wstępu Mercedes w 211 3.2 V6 rok 2005.Załozona instalacja LPG Stag 4,reduktor do 300 KM,wstyskiwacze Baraccuda.Auto pracuje bardzo poprawnie,jezdzi,przyspiesza bez zarzutu,uwazam ze ten silnik M112 mercedesa nadaje się do współpracy z LPG-polecam.Co do ekonomicznośći...jazda po mieście to spalnie na poziomie 15-16 l,na trasie przy 120-140 km/h to...
3,8
Renault Megane III
Hatchback 2.0 16v TCe 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Czasami przy dynamicznym przyspieszaniu i puszczeniu gazu to czuć dopalanie gazu ale lepiej jak jest go minimalnie więcej niż miało by być zbyt mało. Ogólnie polecam tankować na Orlenie jeszcze nie było problemów po ich LPG. Odradzam BP z kilku stacji mam porównanie i pół na pół są problemy z jakością gazu.
5,0
Dacia Sandero I
Stepway 1.6 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja Zavoli Winner, świeżo założona, ale w związku z wakacjami już zdążyłem przejechać blisko 5 tys.km. Moje spostrzeżenia do chwili obecnej. Przełączanie na gaz bez problemu, nawet jak silnik był po dłuższym postoju. Spalanie LPG do 10% więcej tego co na Pb, czyli wynik bardzo satysfakcjonujący. Do tego przyspieszanie, wkręcanie na wyższe obroty nie skutkuje powrotem...
4,5
Ford Edge I
SUV 3.5 V6 269KM 198kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 53 tys. km
Auto ze sporym silnikiem. Zaproponowano mi do niego instalację BRC P&D. Wybór okazał się trafny instalacja bez problemu daje radę. Auto dalej ma niezłe kopyto.