Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z lubryfikacją montowana do silnika 2.0 przy przebiegu 110 tys.km. Od ego momentu dołożyłem jeszcze 50 tys.km. Pracę silnika oceniam bardzo dobrze. Nie było i nie ma żadnych problemów. Nawet przy jeździe w terenie i mocniejszym dodawaniu gazu wzrasta jedynie spalanie. Silnik pracuje bez zmian.
4,5
Kia Rio III
Hatchback 5d 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Użytkuję instalację Sq32 od roku czasu. Mam za sobą da przeglądy wiec instalacja chyba zdążyła się zaadaptować do auta. Jestem Bardzo zadowolony z wyboru jaki dokonałem. Koszty podróżowania znacznie mniejsze. Lpg to świetna alternatywa i chyba coraz popularniejsza.
5,0
Chevrolet Aveo T300
Sedan 1.6 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz (instalacja KIT ALBA). Nic nie skacze, nie przełącza na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 10l/100km o oceniam jak bardzo dobry rezultat. Żadnych problemów
5,0
Citroen Berlingo I
Mikrovan 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Założona instalacja BRC KIT Alba przy przebiegu ponad 220 tys.km. Do tej pory przejechane 70 tys. Zero problemów. Auto codziennie pokonuje ok 200 km, silnik pracuje równo. Nie ma znaczenia obciążenie, ani mocniejsze dodanie gazu.
5,0
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 32 tys. km
Auto ma prawie 3 lata, z zakupu jestem zadowolony. Silnik pracuje równo i dynamicznie, na lpg przejechałem ponad 30 tys km. Instalacja Brc Kit Alba, mogę przyznać, że nie sprawia mi żadnych problemów w eksploatacji.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Silnik dobrze współgra z gazem. Nie ma żadnych problemów. Od momentu montażu przejechałem już blisko 25 tys.km. Równa, miarowa praca, żadnych szarpnięć. Instalacja Kit Alba.
5,0
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
Wszystko działa bez najmniejszego zarzutu.
4,5
Ford Mondeo III
Sedan 3.0 i V6 24V 204KM 150kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Mechanik zaproponował mi do Mondeo 3.0 zamontować instalację gzową BRC P&D. Po przejechaniu już kilkunastu tysięsy km mogę mu przyznać 100 % racji w tym co mówił. Auto super znosi gaz nie miałem z nim żadnych problemów i do tej pory nie mam. Instalacja na prawdę żywotna i godna uwagi.
5,0
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 275 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana do silnika po generalnym remoncie przy przebiegu powyżej 270 tys.km. Silnik dobrze przyjął gaz. Nie odczuwam spadku mocy, nie "pije" więcej oleju niż zazwyczaj. Do tego praca równa, nawet jak dodam mocniej gazu nie ma żadnego ksztuszenia się i dławienia. Jednym słowem mariaż udany.
5,0
Opel Signum
Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Silnik przejechał już 300 tys. z czego 80 tys.km na LPG. Założona instalacja to BRC SQ 32 dwa lata temu. Jak na razie wszystko pracuje bez zarzutu. Nic nie stracił na mocy. Spalania w zależności od jazdy w granicach 10-11l/100 km. Koszt montażu zwrócił się po niecałym roku.