Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32 bardzo dobrze się sprawdza. Obecnie zrobione na niej ok 90 tys km i przez cały ten okres nie było problemów. Auto bardzo dobrze i równo pracuje. W ziemie nie było problemów z przełączaniem się na gaz. Dobra inwestycja w oszczędności.
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Zakładana dwa lata temu. Roczny przebieg ok 30 tys.km. Wymieniane filtry - za każdym razem komplet. Wtryski oryginalne, reduktor też. Silnik na tej instalacji pracuje dobrze. Przełączenie na gaz następuje szybko, nie ma żadnego szarpania. Wybór był ok, zwłaszcza że instalacja kosztowała mniej niż 2 tys.zł
5,0
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Silnik pracuje poprawnie, bez spadku mocy
5,0
Citroen C3 I
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
BRC SQ 32.Właśnie instalacji stuknęło 100 tys.km. Jestem właśnie po przeglądzie. Wtryski ok, reduktor też w dobrym stanie, zmienione filtry. Jak na razie przez blisko 4 lata nie było żadnych problemów z instalacją, ani z autem. Poza filtrami nic nie było wymieniane. Podobnie z regulacją, poza jedną poprawkę po ok 40 tys. km nic nie trzeba było poprawiać. Spalanie na poziomie...
5,0
Skoda Citigo
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Auto kupiłem ponad rok temu, od razu zamontowałem instalację lpg. Aktualny przebieg to 45 tys km. Wszystko bardzo fanie pracuje, jeździ się z lekkością.
5,0
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Super, najlepszy typ instalacji gaziwej
4,5
Renault Laguna III
Coupe 2.0T 205KM 151kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Na razie polecam . Nie potrzebny lubryfikator
5,0
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja 4 generacji, BRC SQ 32. Reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC w listwie. Instalacja była zakładana 2 lata temu. Jak na razie nabite ma 40 tys.km. Zrobione 2 przeglądy, trzeci się zbliża. Przez czas od montażu wszystko pracuje prawidłowo, spalanie na poziomie średnim ok 10l/100km, w zależności od warunków. Parę razy udało się zejść nawet poniżej 8,5l/100km. Jeśli...
5,0
Fiat Tipo II
Hatchback 1.4 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Połączenie włoskiej instalacji lpg z włoskim autem jest bardzo dobrym wyborem. Autem podróżuje się komfortowo. Instalacja lpg pracuje bez problemów.
5,0
Hummer H2
Standard 6.0 V8 329KM 242kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D na podwójnym reduktorze MAX. Przebieg jak na razie 70 tys.km. od momentu montażu. Nie było żadnych poprawek. Spalanie w granicach 27l/100km, wynik niezly przy spalaniu na Pb 24l/100km. Po montażu nic się nie zmieniło w pracy silnika. Dynamika, moc zostały jak były. Na pewno pozytywnie należy ocenić koszty. Montaż zwrócił się bardzo szybko.