Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Nie ma żadnej różnicy gaz czy benzyna
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Założona instalacja to BRC SQ Alba, z wtryskami Alba. Przejechałem w ciągu 3 lat ok 60 tys.km na niej. Od momentu montażu poza filtrami nic nie było wymieniane. Wtryski nie kleją, pracują b.dobrze. Jedyne korekty wprowadzane były zaraz po montażu i przejechaniu ok tys.km, poźniej spalanie się ustabilizowało na poziomie 8-9l/100km. Z instalacji jestem zadowolony.
5,0
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 59 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. Wersja z OBD. Spalanie w granicach 11-12l na 100km. Czas użytkowania 3 lata. Roczne przebiegi w granicach 20 tys.km. Wizyty w serwisie 4 - na przeglądy co 15 tys.km. Brak usterek.
5,0
Citroen Berlingo I
Mikrovan 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Auto firmowe, jazda głównie po mieście z towarem. Instalacja Zavoli Winner zakładana była blisko 3 lata temu. Przez ten czas zrobione jest ok 80 tys.km na samej instalacji bez awarii więc o czymś to świadczy. Silnik pracuje równo, nawet pod duzym obciążeniem nie ma problemów z jazdą i przejściem na LPG. Inwestycja się zwróciła po niecałych 20 tys,km więc było warto.
5,0
Opel Corsa C
Hatchback 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja zmieniona ze Staga na BRC SQ Alba. Stara instalacja już się wysłużyła i były z nią ciągłe problemy. Postanowiłem zmienić na BRC jak na razie się nie zawiodłem. Pracuje jak na razie niezawodnie od 50 tys.km. niby instalacja nowa więc tak powinno być, ale poza zwykłymi przeglądami nie musiałem odwiedzać serwisu. Spalanie też na dobrym poziomie. Poki co jest OK.
4,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W mojej ocenie instalacja bardzo trwała i niezawodna. Regularnie serwisowana nie sprawia problemów. Cena przystępna i szybko zwrócił się koszt montażu.
5,0
Opel Corsa D
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Twinport ECOTEC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja LPG założona natychmiast po odkupieniu auta od I właściciela. Przebieg 78 tys.km, udokumentowany, instalacja BRC SQ 32 z OBD. Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Przebieg jak na razie 30 tys.km, instalacja po drugim przeglądzie (są co 15 tys.km).
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zakładana przy przebiegu 160 tys.km. Do dziś auto na LPG zrobilo blisko 80 tys.km, właśnie kończy się gwarancja. Jak na razie nie ma żadnych problemów jeśli chodzi o instalację i pracę silnika. Auto nie szarpie, szybko się przełącza. Nie mam uwag.
4,5
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja w mojej ocenie bardzo udana. Przed montażem zbierałem o niej opinie i można powiedzieć że jest najczęściej montowana do aut z dużymi pojemnościami. Jeżeli chodzi o samą eksploatacje to brak jakichkolwiek problemów. Auto chodzi jak należy nic nie szarpie, nie rozłącza, wszystko jest tak jak należy.
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.