Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Montaż przy 240 tys.km na liczniku. Do tej pory przejechałem ok 40 tys.km. Zakład montażowy odwiedziłem tylko na przeglądy i na sprawdzenie po montażu. Do tej pory zero problemów. Spalanie w normie, moc jest, przyspieszenie również. Przed montażem pojeździłem chwilę na Pb i tak na dobrą sprawę nie widzę różnicy w jeździe
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalka weszła BRC SQ P&D. Montaż w dwa dni. Na drugi dzień auto do odbioru. Spalanie w normie. Do tej pory były 4 przeglądy, nic nie trzeba było kombinować w ustawieniach. Zero checków, zero problemów z przejściem na LPG. Silnik dobrze pracuje nawet pod pełnym obciążeniem i wkręceniu na wyższe obroty. Po mojemu nic z mocy nie ubyło. Oby tak dalej. Jak na razie montaż się...
5,0
Chevrolet Volt
Hatchback 5d Elektryczny 120kW 149KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalację gazową zamontowałem przy przebiegu 50 tys km. Przejechałem na niej ponad 15 tys km. Jestem zadowolony, silnik pracuje równo, bez zastrzeżeń.
5,0
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja bardzo dobrze sprawdza się we włoskim aucie. Przebieg na lpg to już ponad 10 tys km. Wszystko jest ok.
4,5
Nissan Micra IV
Hatchback 5d 1.2 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Niezawodna Micra z silnikiem 1.2 80KM. Pokonałem nią dystans 340 tys km z czego 220 tys przeszło na lpg. Auto jak i instalacja (model Winner) nie do zajeżdżenia. Poza regularnym serwisem nic nie dokładałem do instalacji nadal jeździ na tych samych podzespołach.
5,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 63 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Wszystko działa jak należy. Nie czuć spadku mocy. Spalanie na poziomie 13 litrów w mieście w duże upały (non stop z klimą).
5,0
Renault Thalia I
Sedan 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zamontowana to Zavoli Winner. Nie było drogo, koszt zamknąl się w 2 tys.zł. Jak na razie zrobiłem na niej 30 tys.km. Usterek lub problemów na razie brak. Silnik ponoć dobrze współpracuje z gazem i żadna instalacja mu nie straszna. Jak na razie u mnie się to sprawdza. Spalanie wychodziu mi ok 9l/ 100km LPG, w porównaniu z benzyną ok 12-15% więcej.
4,5
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto Seat Leon II z silnikiem 1.6 MPI. Wersja idealna pod gaz dlatego też zdecydowałem się na montaż instalacji BRC Sequent 32. Teraz to auto już chyba bardziej ekonomiczne nie może być. Gaz sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje bez zarzutów pomimo przebiegu 160 000. Jeżeli lpg to tylko do MPI.
5,0
Dacia Lodgy
Minivan 1.6 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Instalacja zamontowana Zavoli Winner niecały rok po zakupie. Spalanie Pb pod pełnym obciążeniem dużo wyższe niż podawał producent, instalacja LPG była zbawieniem. Koszty niższe o połowę. Montaż zwrócił się po niecałych 20 tys. km. wliczając wszystkie opłaty. Problemów zero a tankowanie do pełna za stówkę to jest to.
5,0
MG MG3 I
Hatchback 5d 1.5 106KM 78kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Na instalacji gazowej przejechałem już 10 tys km. Z eksploatacji oraz spalania jestem zadowolony. Montaż pierwsza klasa!